Shogun 3D Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Jak w temacie. Czym i jak? Crazy bump i Shader map Pro generują displace'y, ale to nie to. Nie ta jakość. Any idea?
tweety Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 crazy bump generuje też bump mapy o ile się nie mylę. a jesli masz diffuse'a to i ps wystarczy
Shogun 3D Napisano 20 Sierpień 2009 Autor Napisano 20 Sierpień 2009 Otóż nie mam diffuse'a, a Crazy Bump nie generuje bumpa niestety, tylko normalkę.
mkeruj Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Shogun, ostatnio wyczaiłem coś takiego jak Shader Map 1.3.1, ale nie sprawdzałem jak działa.
siwy Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 xNormal powinien dać radę. Jest opcja: "Tangent-space normal map to cavity map". Na miniaturce wygląda że to może być to.
Shogun 3D Napisano 20 Sierpień 2009 Autor Napisano 20 Sierpień 2009 siwy, to jest fajny sofcik do bake'owania, ale nie ma opcji konwersji map mkeruj, dzieki, ale Shader map juz obczajałem i to nie tedy droga.
kannu Napisano 23 Sierpień 2009 Napisano 23 Sierpień 2009 serwus :) Shogun - i jak to w koncu wyszlo ? wymysliles cos z tym ? pozdrawiam i zycze podwozenia :)
Levus Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Xnormal nie instaluje przypadkiem plugina w szopie ktory to zalatwia? I tam jest normal to highmap? Albo http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html ??? Możesz też ręcznie różnymi metodami: Bierzesz kanał red na nowy doc dajesz filtr stylize->emboss i ustawiasz angle:0 height:1 amount 92% następnie bierzesz kanał green i znowu na niego emboss ale tym razem angle na -90 I puszczasz zielony przez overlay. Chodzi o skontrowanie cieniowania embosem na drugą stronę. Wyjdzie coś w rodzaju cavity. Jeszcze jedna metoda: Wez kanał red wklej na nowy dokument, wklej drugi raz i ten drugi invertuj i daj na overlay.Zmerguj. Procedure powtorz dla kanału czerwonego. Następnie to co powstało, te dwa obrazki również przez overlay jeden na drugi i merge:) I na to wszystko ewentulanie kanał niebieski jako multiply. Pokombinuj. pozdro!
Hynol Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 A zwykły filtr Nvidi (Nvidia tools -> Normal map filter) nie zadziała dobrze w opcji convert to height? W razie czego tu jest "odwrotny" tutek - może z niego da się zrobić inverse enginering :) http://www.zarria.net/nrmphoto/nrmphoto.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się