Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie. Czym i jak? Crazy bump i Shader map Pro generują displace'y, ale to nie to. Nie ta jakość. Any idea?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

crazy bump generuje też bump mapy o ile się nie mylę. a jesli masz diffuse'a to i ps wystarczy

Napisano

Shogun, ostatnio wyczaiłem coś takiego jak Shader Map 1.3.1, ale nie sprawdzałem jak działa.

Napisano

xNormal powinien dać radę. Jest opcja: "Tangent-space normal map to cavity map". Na miniaturce wygląda że to może być to.

Napisano
  • Autor

siwy, to jest fajny sofcik do bake'owania, ale nie ma opcji konwersji map

mkeruj, dzieki, ale Shader map juz obczajałem i to nie tedy droga.

Napisano

serwus :)

 

Shogun - i jak to w koncu wyszlo ? wymysliles cos z tym ?

 

 

pozdrawiam i zycze podwozenia :)

Napisano

Xnormal nie instaluje przypadkiem plugina w szopie ktory to zalatwia? I tam jest normal to highmap?

Albo http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html ???

 

 

Możesz też ręcznie różnymi metodami:

Bierzesz kanał red na nowy doc

dajesz filtr stylize->emboss i ustawiasz angle:0 height:1 amount 92%

następnie bierzesz kanał green

i znowu na niego emboss ale tym razem angle na -90

I puszczasz zielony przez overlay.

Chodzi o skontrowanie cieniowania embosem na drugą stronę.

Wyjdzie coś w rodzaju cavity.

 

Jeszcze jedna metoda:

Wez kanał red wklej na nowy dokument, wklej drugi raz i ten drugi invertuj i daj na overlay.Zmerguj. Procedure powtorz dla kanału czerwonego.

Następnie to co powstało, te dwa obrazki również przez overlay jeden na drugi i merge:)

I na to wszystko ewentulanie kanał niebieski jako multiply.

Pokombinuj.

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności