Napisano 19 Sierpień 200915 l Jak w temacie. Czym i jak? Crazy bump i Shader map Pro generują displace'y, ale to nie to. Nie ta jakość. Any idea?
Napisano 19 Sierpień 200915 l crazy bump generuje też bump mapy o ile się nie mylę. a jesli masz diffuse'a to i ps wystarczy
Napisano 20 Sierpień 200915 l Autor Otóż nie mam diffuse'a, a Crazy Bump nie generuje bumpa niestety, tylko normalkę.
Napisano 20 Sierpień 200915 l Shogun, ostatnio wyczaiłem coś takiego jak Shader Map 1.3.1, ale nie sprawdzałem jak działa.
Napisano 20 Sierpień 200915 l xNormal powinien dać radę. Jest opcja: "Tangent-space normal map to cavity map". Na miniaturce wygląda że to może być to.
Napisano 20 Sierpień 200915 l Autor siwy, to jest fajny sofcik do bake'owania, ale nie ma opcji konwersji map mkeruj, dzieki, ale Shader map juz obczajałem i to nie tedy droga.
Napisano 23 Sierpień 200915 l serwus :) Shogun - i jak to w koncu wyszlo ? wymysliles cos z tym ? pozdrawiam i zycze podwozenia :)
Napisano 26 Sierpień 200915 l Xnormal nie instaluje przypadkiem plugina w szopie ktory to zalatwia? I tam jest normal to highmap? Albo http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html ??? Możesz też ręcznie różnymi metodami: Bierzesz kanał red na nowy doc dajesz filtr stylize->emboss i ustawiasz angle:0 height:1 amount 92% następnie bierzesz kanał green i znowu na niego emboss ale tym razem angle na -90 I puszczasz zielony przez overlay. Chodzi o skontrowanie cieniowania embosem na drugą stronę. Wyjdzie coś w rodzaju cavity. Jeszcze jedna metoda: Wez kanał red wklej na nowy dokument, wklej drugi raz i ten drugi invertuj i daj na overlay.Zmerguj. Procedure powtorz dla kanału czerwonego. Następnie to co powstało, te dwa obrazki również przez overlay jeden na drugi i merge:) I na to wszystko ewentulanie kanał niebieski jako multiply. Pokombinuj. pozdro!
Napisano 26 Sierpień 200915 l A zwykły filtr Nvidi (Nvidia tools -> Normal map filter) nie zadziała dobrze w opcji convert to height? W razie czego tu jest "odwrotny" tutek - może z niego da się zrobić inverse enginering :) http://www.zarria.net/nrmphoto/nrmphoto.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto