ChronoS` Napisano 21 Sierpień 2009 Napisano 21 Sierpień 2009 Nie znalazłem działa w którym mógłbym to wstawić. Do sedna, z urzędu pracy zapisałem się na kurs indywidualny 3DS maxa, chce zobaczyć co oni tam nakombinują i czy te szkolenia w ogóle są warte całego tego zachodu. Ogólnie od jakiegoś czasu modeluje. Textury też nie są mi obce. Ale przejdzmy do rzeczy, chciałbym się od Was dowiedzieć, tych bardziej doświadczonych, co zamieśćic w tym kursie, Pani z bezrobocia poprosiła mnie, żebym wyszczególnił dla niej te cechy, które się tam powinny znaleźć ( w tym kursie ). Ogólnie chodzi o tematy w których będą mnie szkolić, jest koło 40 godzin na caly kurs, wiec myśle, że wystarczy, żeby choć ruszyć kilka rzeczy. Ide w strone GameArtu, chciałbym uczyć się modelować low poly i tereny. Ogólnie wszystko związane ze środowiskiem gier, macie jakieś ważne tematy które należało by poruszyć jako pierwsze ?
Levus Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Hahaha! A to dobre. Na początek? Modelowanie. Ze 40 godzin. Albo ze 400 nawet. Albo 4000 lepiej. Polygonal, subdivision, low.. wszelkie techniki, organiczne, nieorganiczne, proceduralne, ręczne. Zasady budowania topologii, zrozumienie loopów, budowy bryły. Stary, w 40 godzin.... Lepiej kup sobie videotutoriale o modelowaniu np. z thegnomonworkshop, wydasz trochę kasy, cóż. Ale na takim kursie tylko czas stracisz, takie moje zdanie. Siedź w domu na pupie i modeluj ile wlezie i co tylko się da aż będziesz śmigać. 40 godzinny kurs maxa nic Ci nie da, ewentulanie trochę wiedzy poglądowej, ale jak trafisz na instruktora co potrafi boxy przesuwać, jeszcze Ci w głowie namiesza;)
PICsell Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Nie przesadzaj Levus, jakieś postawy można łyknąć w 40h. ChronoS` --> wybierz to o czym nie masz pojęcia :-)
Levus Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 No można bardzo zaawansowane rzeczy łyknąć nawet w godzinkę dwie. Chodzi o wartościowość całego kursu podstawy są w necie, nie widzę po prostu sensu łażenia i siedzenia na czymś takim. No generalnie nie chcę zniechęcać, napisałem co myślę o takim przedsięwzięciu. Nie wydaje mi się, żeby można było dostać sensowną garść wiedzy za forsę z urzędu pracy. Choć jako podstawy, no czemu nie:p
adam_m Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Pierwszy raz słyszę, żeby uczeń/kursant układał program nauczania kursu!? Chyba taki program powinien być Ci znany wcześniej, żebyś mógł stwierdzić czy Ci się to do czegoś przyda czy nie. Od bardzo dobrego nauczyciela, można przez 40 h. sporo się nauczyć, pod warunkiem że juz coś wiesz (wiesz o co pytać) i tak jak Levus pisał w domu robisz projekt za projektem. Po kursie z UP nie spodziewałbym się wiele, tym bardzie że pytają się Ciebie co byś chciał robić na kursie :)))))
Johny Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 W 40h mozna 4 razy obejrzec "introduction to 3ds max" Lyndy albo Gnomona, mysle ze jest to lepsze rozwiazanie :) zawsze to mozesz przejrzec sobie takie tutki i na kursie poprosic o poruszenie kwestii z tutka ktorych ewentualnie nie zrozumiales
_Orion_ Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Skoro dostałeś możliwość wyboru tematu, to proponuję: character modeling and animation ;)
piko84 Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 Skoro dostałeś możliwość wyboru tematu, to proponuję: character modeling and animation ;) Popieram. Dorzuć do tego jakieś efekty specjalne itp i na kursie patrz jak wykładowca się coraz bardziej poci przy każdym kolejnym twoim pytaniu.
infected Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Nie jest tak źle. W 40 godzin można poznać interfejs, dowiedzieć się jak przywrócić gizmo, i jak powrócić z trybu expert (bo wszystko znikło) itp. Gdzie max przechowuje ustawienia. Na pewno można przygotować sobie odpowiednią wersję kolorystyczną i ustawić ikony oraz menu w wygodny dla siebie sposób. Jak trochę czasu zostanie to pewnie pokarzą jak ustawić blueprinty i co zrobić, by widać było bitmapę we viewporcie... Potem przyjdzie czas na level 2.
ChronoS` Napisano 20 Wrzesień 2009 Autor Napisano 20 Wrzesień 2009 Witam jeszcze raz, poszedłem za waszą radą i umiesciłem character modeling and animation. Dziekuje wszystkim za szczerość, bo o to w tym chodzi ! Jestem tego swiadomy, że w 40 godzin nie naucze się nic, naucze się jedynie kilku skrótów i mam nadzieje, że nauczyciel nauczy mnie kilku sztuczek, co do tutoriali, mam ponad 300 gb videotutoriali. Gnomon, Total training, 3d palace, Noesis, Ewa Wild, Eat3d, DIgital tutorors i CG academy.
Tomek143 Napisano 19 Czerwiec 2013 Napisano 19 Czerwiec 2013 Powiem tak. Myślę że w 40 godzin pod czujnym okiem trenera jest się w stanie nauczyć wielu rzeczy. Oczywiście jeżeli uczeń samodzielnie trenuje podjęte tematy po zajęciach. Uczę tego programu około 6 lat, więc wydaje mi się że wiem co mówię. korepetycjegrafika @ wp.pl
Rekomendowane odpowiedzi