Zibi1970 Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 witam to moja druga praca w 3D maxie. auto wzorowalem na freelanderze z tutoriala evermotion ale trzymalem sie blueprintow dosc luzno wiec nie jest to 100%-owy wyglad prawdziwego freelandera.
Zibi1970 Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 ale to jest scena a nie pojazd ! to nie jest tylko samo auto na szarym tle jak wielu robi ja zrobilem tez cos wokol auta wiec uwazam ze scena 3D. jezeli jednak bedziesz uwazal inaczej to zmienie
SansSerif Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Zibi1970: bez dyskusji. glownym tematem twoich prac jest auto. czyli jest to scena z pojazdem wiec zmien temat!
Predator Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 witam no juz skonczone :/ troche malo detali samochod nie sprawia wrazenia realistycznego , lakier chrom , mateiral gumy do wymiany tak mi sie wydaje moglbys go troszke jeszcze dopracowac a bylby piekny samochodziak :)
Zibi1970 Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 szczerze to nie wiem o jakie detale chodzi. przeciez ma wszystko co auto posiada. czego mu brakuje ? prosze napisz moze ja slepy jestem. a sprawa opon czemu do wymiany material, co nim jest nie tak ? przeciez i tak w wiekszosci opony sa niemal czarne i do tego chowaja sie w blotnikach. za to racje ci przyznam co do felg ze sa zbyt chromowane ale nie umialem ich jakos \"przytepic\" (jeszcze tego nie umiem) jak mozesz i chce ci sie to opisz dokladniej co cie kluje.
cochise Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 uwieliam pierwsze i drugie prace w 3d maxie, szkoda ze moja druga byl box i kulka, no ale kazdy startuje z innego pulapu. Material sa cienkie bo wygladaja nierealistycznie, kluja w oczy, zobacz na 3dtotal, tam na pewno jest jakis tutek o materialach na lakier.
Dor Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Ja bym nad texturami popracował, bo modelowanie auta opanowałeś.
Zibi1970 Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 ok ale napiszcie co jest nie tak z tymi teksturami ? bo ja nie wiem. lakier jest wziety z jakiegos tutoriala z 3Dtotal wiec czemu jest zly?
Pablo Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Pokaz siatke, a co do modelu..niby ladnie wyglada, ale oswietlenie,materialy i scena moglbys bardziej popracowac. pozdr
dynio Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Felgi do wymiany a co do tekstur to niektóre jak np. plastik są za matowe ,a co do lakieru tam powinieneś wiedzieć ,że nie za bardzo pasuje do zdjęcia (czyt. mało realistyczne) .Radzę aby poeksperymentował używając zwykłej sfery lub sześcianu ... aby nie renderować całego auta , i wtedy może znajdziesz najlepsze oświetlenie i materiały dla swojej sceny . Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy!
Kryhas Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Ogólnie można powiedzieć że jest ok ale na pierwszej sceniw źle go dopasowałeś bo wcieło kawałek koła (na dole). Co do tyłu to według mnie nie jest podobny do oryginału a szczególnie te światła :( Postaraj się przy następnym modelu a jak będzeiesz ten jeszcze poprawiał to zwróc uwage na pare elamentów z tyłu.
mkk3a Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 hm, Photoshop chyba będzie tu niezastąpiony dodaj jakieś ziarno czy szum, rozmyj nieco i inne takie bajery - będzie o wiele lepiej
Laser Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 mi się podoba tylko cień za czarny. Źle wyrenderowany, z tąd mało realizmu. Pobaw się brasilem.
xMark Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 ten w wodzie najbardziej mi sie podoba :D jak na 2 pracke to calkiem nizle :D
Rekomendowane odpowiedzi