Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No więc wzorowałem sie na pewnej o to takiej okładce. Chcem uzyskać podobny klimat. Pomóżcie mi odpwiednio oświetlić scene. Obecnie jest jedno światło Brazil Light padające na okna z prawej strony. Dodatkowo scena jest oświetlona skylight.

 

Ustawienia:

skylight: 2

light mult: 2, liczba fotonów 400000

Photon map:

- photons in estimate: 512

- max search: 500

 

Przy drzwiach są dwie pochodnie, ogień 3D, być może lepiej będzie zrobić za pomocą fire effect- pytanie: jakich najlepiej światel urzyć do tych pochodni.

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli trzeba się czegoś przyczepić to tych scodów i drzwi są Znacznie szersze niz na wzorcu....

 

..

PozdRR..

Napisano
  • Autor

Zgadza sie ale nie chodzi tu o wierną kopie. Chcem ciekawie to oświetlić, może ktoś coś zaproponuje, jakieś inne źródła światła, nie musi być tak jak na wzorcu.

Napisano

no oprocz tych drzwi i korytarza nie mam zastrzerzen... ladnie to wyglada...

Napisano

Wymodeluj jeszcze to urządzenie na środku. Przynajmniej będzie na czym zawiesić oko, bo teraz to trochę tam pusto. Ale ogólnie ładnie. Czekam na tekstury.

Napisano

Jak narazie fajnie wyglada...

Czekam na tekstury.

 

Pozdrowienia

Napisano
  • Autor

Szybki 15 minutowy render (vray), wstępne texturki, jeszcze w modelingu pewne zmiany będą.

Napisano

Ladne to swiatlo ale strasznie takie \"dzienne\" przez co pracka moim zdaniem traci na klimacie...te sciany nad oknami sa strasznie puste...kolumny bardziej przypominaja bambusowe kije :D

 

Mam nadzieje ze nie przesadzilem z ta krytyka praca zapowiada sie bardzo ciekawie wymaga tylko jeszce odpowiedniego dopracowania.

 

Pozdrawiam

Napisano

Fajna scenka jak z Quake 3 Arena.

Zauważyłem że te płomienie są jakieś \"sztywne\".

Uważam że za oknami jest zbyt jasne światło.

To by było na tyle co zauważyłem. :]

Napisano

Obstawalbym przy takim kadrze, jaki pokazales w wersji grey... Niech to NIE bedzie tak typowo okladkowy remake, bo centralnosc kadru juz sie nie wytlumaczy tak, jak w wypadku tego coverka:) - A moze nie mam racji... ? ;) Patrzac ponownie moze zostaw tak jak oryginał...

Ten daylight za oknamii faktycznie razi - wypala textury nieszczac caly klimat!

Wprowadz tez troche nieregularnego brudu na posadzce, scianach i w tej \"studni\".

 

Zagladne tu jeszcze:)

 

pozdr

Marek

 

Napisano
  • Autor

Dzięki za wypowiedzi. Brudy bedą napewno :). Właśnie największy mam problem ze stworzeniem odpowiedniego klimatu...ale nie spoczne póki nie uzyskam zadowalającego efektu.

 

Pozdro \\m/

Napisano

No ładnie. Chociaż przydałoby się jakieś ciemniejsze światło na zewnątrz i może jakiś volume fog? Co Ty na to?

Napisano

Nie wiem czy dobrze mi się wydaje ,ale chyba na tej okładce duży procent oświetlenia stanowią pochodnie ... może byś od tego wyszedł . albo całkowicie \"wyłączył\" światło z zewnątrz i zrobił tam noc a w środku urzył światła z pochodni.

Pomyśl nad tym :]

Pozdrawiam

Napisano

Klimat pomieszczenia powinien być moim zdaniem bardziej mroczny. Narazie wszystko jest takie jakieś sterylne i cukierkowe. Kolory są troszeczkę za \"żywe\", światło za jaskrawe, a pochodnie wydają się byś plastikowymi ozdobami...

Ale ogólnie pracka mi się podoba. Pracuj dale a bedzie zaje...falna.

 

Pozdrawiam

Napisano

czesc . moje kilka groszy :) hm jesli cchesz odwzorowac lub uzysac podobny efekt ten ze zdjatka ,obrazka jak kto woli to chyba mi sie wydaje ze te swiatlo w oknach ciut za mocne no i cienie krat z okien jesli ci sie podoba to oki , wydaje mi sie ze powinienes sie skupic na pochodniach chyba ciut ciut bardziej mocno swieca:) ale to moje 3shy groshe:) a i wlasnie drzwi , okna chyba ciut wyzsze powinny byc przymajmniej na referce sa duzo wyzsze. Pikny klimat pozdrawiam i czekam na kolejne updaty

Napisano

jak masz problemy z oswietleniem mozesz dodac swieczki wokol tego czegos na srodku wyglada mi to na jakas studnie i te swieczki niech emituja fotonki a swiatlo zza okna niech bedzie lzejsze, i zrob cos aby za oknem byl jakis ciekawy widok bo teraz to wyglada nienaturalnie

Napisano
  • Autor

Hmm ale jak włącze fotony to GI mi ucieknie. Pomyśle o tych świeczkach ;). Czekam na inne propozycje.

Napisano
  • Autor

Próbowałem, ale zauważyłem że volume light działa tylko z cieniami shadow map, a te z kolei powodują jakieś dziwne bugi w tej scenie, są miejsca w których światło pada w miejscach gdzie nie powinno jego być, ale za cholere nie moge znaleść w czym leży problem.

Napisano

Daj trzecią poprzeczkę w kratach bo te to mi bardziej pasują na kraty z Urzędu skarbowego :). I sky light jeszcze troszkę ciemniej. Ogólnie pracka b. fajna

Napisano

ja bym ściemnił jeszcze zewnętrzną część sceny , czyli tą za oknami ...

Napisano

ciagle jest wrazenie ze scenka jest oswietlana swiatlem dziennym. zrob tak aby sie czulo ze pada ksiezycowe swiatlo, jakies niebo pochmurne za oknami by sie przydalo, wtedy wedlug mnie bylby klimacik lepszy od tego z referki.

Napisano

hmmmm , może troszkę mgiełki utrzymującej się w pomieszczeniu to powinno zapodać niezły klimacik

Napisano

niestety z tymi bledam jesli chodzi o cienie w volum light to normalka O ile wiem to V-ray w ogole nie obsluguje poprawnie volumow...w Brazilu nie ma z tym najmiejszych problemow oczywiscie pod warunkiem ze nigdzie Ci sie nie spieszy :D

Napisano
  • Autor

Też o tym myślałem, oświetlałem scene brazilem, występował ten sam błąd, szukałem błędu w siatce ale nie mogłem znaleść, ale musiałem coś zrobić nie tak, bo to bez sensu. A ogólnie VolumLight w VRayu jakoś bez problemu mi działa :)

Napisano

Widocznie w wersji 1.45 poprawili problem volumów i całego (mam nadzieję) Video Post\'a :)

 

Scenka dobra, ale są male niedociągnięcia, które wymieniano już wcześniej...

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności