Napisano 23 Sierpień 200915 l Witam chcialbym pokazac wam moj projekcik, mianowicie model suzuki hayabusa w nojnowszej karoseri, licze na wasze komentarze oraz slowa krytyki :)
Napisano 24 Sierpień 200915 l Widać, ze dół motoru i element pod zbiornikiem paliwa pofalowane. Zbiornik nie do końca zgodny z oryginałem. Jeden stopień MSa więcej by się przydał, bo widać kanty.
Napisano 24 Sierpień 200915 l Robiłem ten motocykl i wiem że niektóre kształty mocno zakręcone, jak na razie to tak raczej średnio sobie z nim radzisz. powodzenia
Napisano 24 Sierpień 200915 l serwus :) myslalem ze ten z miniaturki jest Twoj. pozdrawiam i zycze podowzenia :)
Napisano 24 Sierpień 200915 l Autor a no ksztalty sa odjechane :) mozna siedziec i siedziec i poprawiac i poprawiac bez konca :) poprawiam nadal zbiorniczek juz prawie wyglada jak orginal. za niedlugo znow jakis upek bedzie PS pecet jak masz jeszcze jakies screany z pracy nad tym suzuki z checia popatrze
Napisano 24 Sierpień 200915 l Nie ma się czym chwalić ale pokazuje ;) http://pecet3d.8p.pl/konnekt/SuzukiHayabusa.jpg
Napisano 24 Sierpień 200915 l Autor fajnie ci wyszła mam nadzieje ze koncowy efekt mojej bedzie podobny :)
Napisano 24 Sierpień 200915 l No no zaczyna wyglądać ciekawie. Moim zdaniem to raczej dawaj jasny materiał na obiekt i ciemny na tło ;) i.... pecet - pokaż siatkę ;) ihyde - pokaż siatkę :P
Napisano 4 Wrzesień 200915 l puk puk... długo będziemy czekać na tego up'a ? :PP Chyba nie powiesz że odechciało Ci się ? Czekam na Up'a :D..... Czekam ;)
Napisano 9 Wrzesień 200915 l Autor z braku wolnego czasu to sie troszke odklada na bok ale jesli bede mial tylko cos luzu to bedzie up juz niedlugo :) narazie stoje w miejscu
Napisano 13 Wrzesień 200915 l Autor no wreszcie mialem czas cos podlubac :) Edytowane 14 Wrzesień 200915 l przez ihyde
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Autor kurcze no nie ma to jak odpowiadac na wlasne posty hahaha PS Probny test na szybko
Napisano 14 Wrzesień 200915 l Model "wydaje się" dobrze zrobiony...ale mając taką rozdziałkę i szare na szarym :P ciężko dopatrzeć się błędów - Jeżeli renderujesz v-ray'em to już o tym pisałem daj mapkę vray dirt bo wydaje mi się to bardzo dobrym bo szybkim i łatwym sposobem prezentacji takich "clay renderów". Możesz dać taki materiał z dirtem na cały model oprócz studia które będzie wyraźnie ciemniejsze od modelu. Wrzucam przykłady studia jakie robiłem do testów materiałów albo jak w przypadku apache do prezentowania modelu czystego: http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view¤t=Beznazwy1kopia.jpg http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view¤t=studio.jpg http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view¤t=studio2.jpg Zapytaj wujka google o studio itp. coś tam zawsze wyskoczy i będziesz wiedział mniej więcej na czym to polega. Jak możesz to wrzuć tak 2x większy render ;)
Napisano 14 Wrzesień 200915 l a ja Ci powiem tak: zostaw rendering, materiały i światła, to nie ma większego sensu skoro jeszcze nie skończyłeś modelowania. Pooglądaj siatki modeli od ludzi z tego forum którzy wiedza jak modelować np. autka, dużo się można od nich nauczyć :) zresztą zobacz jak to wygląda na obrazie który pokazał Ci pecet, dobry model broni się sam już w podglądzie maxa. powodzenia :)
Napisano 2 Luty 201015 l Autor ohh znow na stronie :) wrocilem do modelowania po dlugiej przerwie dokanczam pomału moj projekt
Napisano 29 Maj 201014 l Autor wiem ze dlugo to trwalao ale nie moglem wczesniej tego pokaac powodow zdrowotnych wie mam nadzieje ze powiedzenie lepiej pozniej niz wcale bedzie tutaj na miejscu
Napisano 29 Maj 201014 l Autor ahh i jeszcze skoro juz sie zow poazalem jeszcze moze popatrzycie sobie na to :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto