Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chcialbym pokazac wam moj projekcik, mianowicie model suzuki hayabusa w nojnowszej karoseri, licze na wasze komentarze oraz slowa krytyki :)

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widać, ze dół motoru i element pod zbiornikiem paliwa pofalowane. Zbiornik nie do końca zgodny z oryginałem. Jeden stopień MSa więcej by się przydał, bo widać kanty.

Napisano

Robiłem ten motocykl i wiem że niektóre kształty mocno zakręcone, jak na razie to tak raczej średnio sobie z nim radzisz. powodzenia

Napisano

serwus :)

myslalem ze ten z miniaturki jest Twoj.

 

 

pozdrawiam i zycze podowzenia :)

Napisano
  • Autor

a no ksztalty sa odjechane :) mozna siedziec i siedziec i poprawiac i poprawiac bez konca :) poprawiam nadal zbiorniczek juz prawie wyglada jak orginal.

za niedlugo znow jakis upek bedzie

PS pecet jak masz jeszcze jakies screany z pracy nad tym suzuki z checia popatrze

Napisano
  • Autor

fajnie ci wyszła mam nadzieje ze koncowy efekt mojej bedzie podobny :)

Napisano

No no zaczyna wyglądać ciekawie. Moim zdaniem to raczej dawaj jasny materiał na obiekt i ciemny na tło ;) i....

 

pecet - pokaż siatkę ;)

ihyde - pokaż siatkę :P

Napisano

puk puk... długo będziemy czekać na tego up'a ? :PP Chyba nie powiesz że odechciało Ci się ? Czekam na Up'a :D.....

 

 

 

Czekam ;)

Napisano
  • Autor

z braku wolnego czasu to sie troszke odklada na bok ale jesli bede mial tylko cos luzu to bedzie up juz niedlugo :) narazie stoje w miejscu

Napisano
  • Autor

no wreszcie mialem czas cos podlubac :)

Edytowane przez ihyde

Napisano
  • Autor

kurcze no nie ma to jak odpowiadac na wlasne posty hahaha

 

PS Probny test na szybko

Napisano

Model "wydaje się" dobrze zrobiony...ale mając taką rozdziałkę i szare na szarym :P ciężko dopatrzeć się błędów - Jeżeli renderujesz v-ray'em to już o tym pisałem daj mapkę vray dirt bo wydaje mi się to bardzo dobrym bo szybkim i łatwym sposobem prezentacji takich "clay renderów". Możesz dać taki materiał z dirtem na cały model oprócz studia które będzie wyraźnie ciemniejsze od modelu.

 

Wrzucam przykłady studia jakie robiłem do testów materiałów albo jak w przypadku apache do prezentowania modelu czystego:

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=Beznazwy1kopia.jpg

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=studio.jpg

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=studio2.jpg

 

Zapytaj wujka google o studio itp. coś tam zawsze wyskoczy i będziesz wiedział mniej więcej na czym to polega. Jak możesz to wrzuć tak 2x większy render ;)

Napisano

a ja Ci powiem tak: zostaw rendering, materiały i światła, to nie ma większego sensu skoro jeszcze nie skończyłeś modelowania. Pooglądaj siatki modeli od ludzi z tego forum którzy wiedza jak modelować np. autka, dużo się można od nich nauczyć :) zresztą zobacz jak to wygląda na obrazie który pokazał Ci pecet, dobry model broni się sam już w podglądzie maxa.

 

powodzenia :)

Napisano
  • Autor

ohh znow na stronie :) wrocilem do modelowania po dlugiej przerwie dokanczam pomału moj projekt

Napisano
  • Autor

wiem ze dlugo to trwalao ale nie moglem wczesniej tego pokaac powodow zdrowotnych wie mam nadzieje ze powiedzenie lepiej pozniej niz wcale bedzie tutaj na miejscu

Napisano
  • Autor

ahh i jeszcze skoro juz sie zow poazalem jeszcze moze popatrzycie sobie na to :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności