Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chcialbym pokazac wam moj projekcik, mianowicie model suzuki hayabusa w nojnowszej karoseri, licze na wasze komentarze oraz slowa krytyki :)

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widać, ze dół motoru i element pod zbiornikiem paliwa pofalowane. Zbiornik nie do końca zgodny z oryginałem. Jeden stopień MSa więcej by się przydał, bo widać kanty.

Napisano

a no ksztalty sa odjechane :) mozna siedziec i siedziec i poprawiac i poprawiac bez konca :) poprawiam nadal zbiorniczek juz prawie wyglada jak orginal.

za niedlugo znow jakis upek bedzie

PS pecet jak masz jeszcze jakies screany z pracy nad tym suzuki z checia popatrze

Napisano

No no zaczyna wyglądać ciekawie. Moim zdaniem to raczej dawaj jasny materiał na obiekt i ciemny na tło ;) i....

 

pecet - pokaż siatkę ;)

ihyde - pokaż siatkę :P

  • Like 1
Napisano

z braku wolnego czasu to sie troszke odklada na bok ale jesli bede mial tylko cos luzu to bedzie up juz niedlugo :) narazie stoje w miejscu

Napisano

Model "wydaje się" dobrze zrobiony...ale mając taką rozdziałkę i szare na szarym :P ciężko dopatrzeć się błędów - Jeżeli renderujesz v-ray'em to już o tym pisałem daj mapkę vray dirt bo wydaje mi się to bardzo dobrym bo szybkim i łatwym sposobem prezentacji takich "clay renderów". Możesz dać taki materiał z dirtem na cały model oprócz studia które będzie wyraźnie ciemniejsze od modelu.

 

Wrzucam przykłady studia jakie robiłem do testów materiałów albo jak w przypadku apache do prezentowania modelu czystego:

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=Beznazwy1kopia.jpg

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=studio.jpg

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/?action=view&current=studio2.jpg

 

Zapytaj wujka google o studio itp. coś tam zawsze wyskoczy i będziesz wiedział mniej więcej na czym to polega. Jak możesz to wrzuć tak 2x większy render ;)

Napisano

a ja Ci powiem tak: zostaw rendering, materiały i światła, to nie ma większego sensu skoro jeszcze nie skończyłeś modelowania. Pooglądaj siatki modeli od ludzi z tego forum którzy wiedza jak modelować np. autka, dużo się można od nich nauczyć :) zresztą zobacz jak to wygląda na obrazie który pokazał Ci pecet, dobry model broni się sam już w podglądzie maxa.

 

powodzenia :)

Napisano

wiem ze dlugo to trwalao ale nie moglem wczesniej tego pokaac powodow zdrowotnych wie mam nadzieje ze powiedzenie lepiej pozniej niz wcale bedzie tutaj na miejscu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności