Napisano 26 Sierpień 200915 l Robie render i co dziwne podczas przeliczania final geather obraz jest bardziej ostry, chrom jest bardziej blyszczacy(prawidlowy) niz po ukonczeniu calego prosesu renderingu. Probkowanie mam wysokie, FG tez wysokie. Obraz po renderingu traci na ostrosci. Na wszystkim pojawia sie jakby mgla. Czy to kwestia ustawien swiatel? Czy parametry jakis renderingu za to decyduja?
Napisano 26 Sierpień 200915 l Spróbuj zmienić render filter z box na lanchos lub mitchell. Ewentualnie podkręć parametry lanczosa z 4.0 na 3.5 Pokaz render, będzie łatwiej dociekać.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Z tą ostrością na chromach też się zetknąłem. Zawsze obraz podczas przeliczania FG jest ostrzejszy niż po finalnym renderze. Pewnie wynika to z tego, że podczas obliczania FG obraz nie posiada AA a algorytm który przetwarza większość shaderów robi to tylko w trybie basic. Zostaje Ci eksperymentowanie z lanchosem czy gaussem albo tak jak prawi Temporal postprodukcja. Ale nie jest to jakaś strasznie rzucająca się w oczy wada. Przynajmniej dla mnie. [ciach] Ania: faktycznie przyznaję rację, gauss ostro rozmywa. Lanczos albo Triangle. Edytowane 26 Sierpień 200915 l przez tweety
Napisano 26 Sierpień 200915 l Właśnie nie gauss, gauss rozmywa. Mitchell lub Lanczos, albo Catmull Rom o ile istnieje.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Catmull rom jest w scanline. Ale faktycznie, jeśli to still to można dorzeźbić render w shopie z czystym sumieniem.
Napisano 26 Sierpień 200915 l Catmull rom jest w scanline. Ale faktycznie, jeśli to still to można dorzeźbić render w shopie z czystym sumieniem. Niby można, ale sam zwykle lubię wiedzieć, czemu render wychodzi nie tak jak powinien i jak to poprawić :)
Napisano 27 Sierpień 200915 l serwus :) catmull room jest mocno ostry. Mozesz sobie tez sprobowac renderu 2x wiekszego i potem przeskalowac w dol - ciekawe efekty sa . pozdrawia mi zycze powodzenia :)
Napisano 27 Sierpień 200915 l tyle, że catmool room daje strasznie mocno po oczach na chromach czy innych materiałach z mocnymi refleksami. Czasami aż za bardzo i trzeba się nieźle nabiedzić, żeby wyszedł ostry ale nie walący po oczach render.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto