mathix Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Chcę żeby cząsteczki "kolidowały" z powierzchnią wody i generowały falę, tak jak robi to pond wake emitter. Da się to zrobić w jakiś szybki i prosty sposób? Jedyne co wymyśliłem to napisanie expression, które będzie na bieżąco generowało i "przytwierdzało" wake emittery do cząsteczek. Może jest jakieś inne rozwiązanie?
Kroopson Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 nie jestem pewien ale może da się nie przytwierdzać wake'a do ponda tylko samemu pondowi ustawiać w określonych współrzędnych jakąś siłę. Można tak edytować właściwości fluidów (gęstość, velocity etc.) może da się i pondowi (nigdy nie próbowałem)
mathix Napisano 1 Wrzesień 2009 Autor Napisano 1 Wrzesień 2009 Za pomocą cząsteczek? Pond to technicznie rzecz biorąc fluidy, tylko czy da się nimi sterować za pomocą particli?
bartolomeo Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 a digital tutors był tutek o fluidach i oddziaływaniu partikli na fluidy. ogólnie to generowanie plusków kropli deszczu na wodzie. Troche skryptowania ale działało. :)
beny Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Ja tam bym sprobowal podpiac wake'a do particli, tak jak to sie robi z fieldami. Powinno zadzialac ... aczkoliek glowy za to bym sobie nie dal uciac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się