Jump to content

Featured Replies

Posted

Chcę żeby cząsteczki "kolidowały" z powierzchnią wody i generowały falę, tak jak robi to pond wake emitter. Da się to zrobić w jakiś szybki i prosty sposób? Jedyne co wymyśliłem to napisanie expression, które będzie na bieżąco generowało i "przytwierdzało" wake emittery do cząsteczek. Może jest jakieś inne rozwiązanie?

  • Replies 4
  • Views 904
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie jestem pewien ale może da się nie przytwierdzać wake'a do ponda tylko samemu pondowi ustawiać w określonych współrzędnych jakąś siłę. Można tak edytować właściwości fluidów (gęstość, velocity etc.) może da się i pondowi (nigdy nie próbowałem)

  • Author

Za pomocą cząsteczek? Pond to technicznie rzecz biorąc fluidy, tylko czy da się nimi sterować za pomocą particli?

a digital tutors był tutek o fluidach i oddziaływaniu partikli na fluidy. ogólnie to generowanie plusków kropli deszczu na wodzie. Troche skryptowania ale działało. :)

Ja tam bym sprobowal podpiac wake'a do particli, tak jak to sie robi z fieldami. Powinno zadzialac ... aczkoliek glowy za to bym sobie nie dal uciac.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy