Posted August 31, 200915 yr Chcę żeby cząsteczki "kolidowały" z powierzchnią wody i generowały falę, tak jak robi to pond wake emitter. Da się to zrobić w jakiś szybki i prosty sposób? Jedyne co wymyśliłem to napisanie expression, które będzie na bieżąco generowało i "przytwierdzało" wake emittery do cząsteczek. Może jest jakieś inne rozwiązanie?
August 31, 200915 yr nie jestem pewien ale może da się nie przytwierdzać wake'a do ponda tylko samemu pondowi ustawiać w określonych współrzędnych jakąś siłę. Można tak edytować właściwości fluidów (gęstość, velocity etc.) może da się i pondowi (nigdy nie próbowałem)
September 1, 200915 yr Author Za pomocą cząsteczek? Pond to technicznie rzecz biorąc fluidy, tylko czy da się nimi sterować za pomocą particli?
September 1, 200915 yr a digital tutors był tutek o fluidach i oddziaływaniu partikli na fluidy. ogólnie to generowanie plusków kropli deszczu na wodzie. Troche skryptowania ale działało. :)
September 1, 200915 yr Ja tam bym sprobowal podpiac wake'a do particli, tak jak to sie robi z fieldami. Powinno zadzialac ... aczkoliek glowy za to bym sobie nie dal uciac.
Create an account or sign in to comment