Napisano 31 Sierpień 200915 l Chcę żeby cząsteczki "kolidowały" z powierzchnią wody i generowały falę, tak jak robi to pond wake emitter. Da się to zrobić w jakiś szybki i prosty sposób? Jedyne co wymyśliłem to napisanie expression, które będzie na bieżąco generowało i "przytwierdzało" wake emittery do cząsteczek. Może jest jakieś inne rozwiązanie?
Napisano 31 Sierpień 200915 l nie jestem pewien ale może da się nie przytwierdzać wake'a do ponda tylko samemu pondowi ustawiać w określonych współrzędnych jakąś siłę. Można tak edytować właściwości fluidów (gęstość, velocity etc.) może da się i pondowi (nigdy nie próbowałem)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Autor Za pomocą cząsteczek? Pond to technicznie rzecz biorąc fluidy, tylko czy da się nimi sterować za pomocą particli?
Napisano 1 Wrzesień 200915 l a digital tutors był tutek o fluidach i oddziaływaniu partikli na fluidy. ogólnie to generowanie plusków kropli deszczu na wodzie. Troche skryptowania ale działało. :)
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Ja tam bym sprobowal podpiac wake'a do particli, tak jak to sie robi z fieldami. Powinno zadzialac ... aczkoliek glowy za to bym sobie nie dal uciac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto