Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę żeby cząsteczki "kolidowały" z powierzchnią wody i generowały falę, tak jak robi to pond wake emitter. Da się to zrobić w jakiś szybki i prosty sposób? Jedyne co wymyśliłem to napisanie expression, które będzie na bieżąco generowało i "przytwierdzało" wake emittery do cząsteczek. Może jest jakieś inne rozwiązanie?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 909
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie jestem pewien ale może da się nie przytwierdzać wake'a do ponda tylko samemu pondowi ustawiać w określonych współrzędnych jakąś siłę. Można tak edytować właściwości fluidów (gęstość, velocity etc.) może da się i pondowi (nigdy nie próbowałem)

Napisano
  • Autor

Za pomocą cząsteczek? Pond to technicznie rzecz biorąc fluidy, tylko czy da się nimi sterować za pomocą particli?

Napisano

a digital tutors był tutek o fluidach i oddziaływaniu partikli na fluidy. ogólnie to generowanie plusków kropli deszczu na wodzie. Troche skryptowania ale działało. :)

Napisano

Ja tam bym sprobowal podpiac wake'a do particli, tak jak to sie robi z fieldami. Powinno zadzialac ... aczkoliek glowy za to bym sobie nie dal uciac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności