Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, wiem, że macie po dziurki w uszach tych wizek. No ale trudno zaryzykuje, chociaż wiem, że wszyscy lepsi olali już WIP i tylko postują w testowych bo oni są już lepsi.

 

Ja jednak mam zamiar w końcu się zebrać i podejść do tego profesjonalnie, co by na jajecznice starczyło.

A więc zrobiłem sobie jakąś tam łazienkę i chce żebyście pomogłi mi z tego zrobić dobrą wizkę :) za wszystkie wskazówki będę bardzo wdzięczny

 

2render2.jpg

 

czas renderu 2,5h więc sporo na 2 rdzeniach 2,5. i 4gm ramu

 

w ps, auto poziomy konstrast i wyostrzenie

Edytowane przez tob01
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spoko

Kadr za maly, troche taki niekomercyjny:) ale mi akurat sie on podoba

Sampling refleksow zdecydowanie za maly i ogolne ustawienia renderu tez trzeba podbic (a lepiej w ogole on nowa ustawic bo 2,5h na taki render to za dlugo) i troche przesadzony sharpen w ps:)

 

 

edit: aha to wip:) wiec uwagi o jakosci renderu niewazne bo do ostatecznej wersji pewnie to sie poprawi:)

Napisano

I jak dla mnie to jakoś tak płasko poświecone...bo nie dość, że kont kamery jest prostopadły do tylnej ściany (co automatycznie robi z obrazka płaską foto tapetę :D) to jeszcze światło płaskie.. i efekt końcowy dość... płaski. Nawet to, co się odbija w lustrze ma taką samą jasność co ściana obok... ładnie wszystko poświeciłeś... tak równiutko i płasko :) To chyba moja największa uwaga...

Napisano

właśnie nie wiem jak zniwelować to ziarno z płytek :/ czy dam samplesy materiału na 50 czy 20, ciagle tak samo :/

Kris_R czyli co, zmienić kadr? hmm co do oświetlenia to mała łazienka, nie trudno rozprowadzić światło po wszystkich kątach tam samo...

 

mam zamiar wypalić jeszcze AO

Napisano

mi sie takie oswietlenie podoba, moze troche za duzo swiatla ogolnie, intensywnosc kazdego swiatla mozna zmniejszyc o 10-20% bo troche tak za jaskrawo

 

a co do ziarna to jak to vray to poza samplami w materiale moze to byc za niskie min/max subdivs w dmc image sampler

ew. mozna zwiekszyc global subdivs multiplayer ale jak zwiekszenie sampli w materiale nie pomaga to chyba to tez nic nie da

 

ekspertem w tym nie jestem ale jak wrzucisz ustawienia rendera to moze cos sie da zrobic

Napisano

A masz tam dobre wygaszanie na tych światłach? bo w kiblu to przeważnie przy suficie jest trochę jaśniej niż przy podłodze. I nie zmieniaj kąta kamery pode mnie :D ja tylko dzielę się moimi odczuciami... nie jestem ekspertem wizkowatych prac. Więc spokojnie :) rób swoje.

Co do ziarna na płytkach.. jeśli nie wynikają z samplingu odbić to może ma to jakiś związek z bumpem? warto sprawdzić

Napisano

tob01 tym szarpenem chyba zbabrałeś AA (widać to na klopie i odbiciu kabiny)

 

no i faktycznie płasko oświetlone

 

pozwoliłem sobie na taki mały retacz przed wyjściem do szkoły :P

 

25yzkp4.jpg

Napisano

http://img75.imageshack.us/img75/8670/sety.jpg TU są sety

myślałem, że ten szum może przez małą rozdzielczość tekstury, zmieniłem na inną płytke z wieksza tekstura i szum jak był tak jest. Wiadomo, że on wyszedł więcej po wyostrzeniu, ale tam go nie powinno w ogóle być :/

Co do światła to się pobawie, co by u góry było jaśniej, najpierw chce się z tym szumem uporać...

 

 

/edit

zwiększyłem max subdivs w DMC image sampler na 24 no i szumu tak jakby już nie było, a przynajmniej mam takie wrażenie bo wyrenderowałem tylko 1 płytkę.

 

Teraz muszę przyśpieszyć render, z zachowaniem jakości... bo trwa strasznie długo, 1 płytka z 5-8minut sie renderowała

 

 

/edit2

 

3render3.jpg

23 minuty

 

ale coś mi tu nie pasuję

Napisano

ładny ręczniczek całkiem, spoko tex szuflad natomiast powinny troche cos odbijac tak ledwo ledwo marmur mnie się nie podoba tak samo jak AA na halogenach w tym wcięciu i w ogóle na światłach (jakbyś narysował w paincie kółko) i jak dla mnie za pomarańczowo :D

Napisano

sprobuj sampling w materialach na 10 starczy, za to global subdivs podnies do 3, adaptive amount na 0.85, noise thresh 0,002 i przede wszystkim min/max subdivs na 3/8 (szczerze to nie wiem czy to odpowiednie wartosci ale ja nigdy na 1/4 nie ustawiam)

 

aha no i irrmapa moze byc preset medium i Hsph na 50-70

light cache subdivs zdecydowanie wiecej, zalezy chyba od rozdzielczosci w jakiej renderujesz ale ponizej 700 nie schodz

Napisano

Zapowiada się całkiem przyjemnie, tylko podobnie jak kamil.ochel uważam, że jest zbyt ciepło. Z takich pierdół to mechanizm spłukujący kibelka powinien być trochę większy, bo narazie jego wysokość jest równa grubości dechy. A co do tego ziarna, to czasem też pomaga zwiększenie subdivs w vrayowskich iesach.

Napisano
lustro teraz strasznie lata :P w sensie ze wydaje się że jest daleko od ściany. i jeszcze mnie zastanawia tex podłogi. co to jakiś karton? :D wyglada jakby od sciana napisy byly :D

 

tam była moja miarka wlepiona w podłogę :P juz jej nie ma, i co do tekstury podłogi to też jeszcze nie ma.

Jak narazie zrobiłem to co pod blatem. Ta rurke to chyba usune bo teraz tam bez sensu

jajkopia.jpg

Napisano (edytowane)

10242kopia2.jpg

 

1:15, wiec czas dobry.

musiałem nadać jeszcze raz tekstury bo mi w ogóle nie reagowały na jakieś zmiany.

Co poprawić co zmienić?

 

jak zrobić, żeby właśnie mi płytki nie barwiły kibelka? :

Edytowane przez tob01

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności