Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Siema, mam takie pytanie odnośnie normal map, czy da sie w viewporcie wyswietlic normalke ? z góry thx za odpowiedzi ;)

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak właśnie specjalnie zrobiłem Bake Normals i widzę w viewporcie .

Napisano
  • Autor

a cos wiecej :) wrzuconą mam tex na model i co dalej :P zeby w viewporcie działała normala ?

Napisano
  • Autor

hm udalo mi sie zrobic tak ze na boxie jest i dziala :| z moim zaimportowanym modelem cos nie tak jest :\ jak dam na shade albo texture mode to jest model cały czarny :confused:

Napisano

ustawiłeś na tangent w ustawieniach mapy? (o ile mapka jest tangent)

Napisano
  • Autor

ustawilem , na innym modelu dziala na moim nie :| , model jest czarny i łapie ino speculara :| w innych programach nie ma problemu z importem :| ciekaw jestem co źle robie :\

Napisano

gdybyś pokazał screenshoty ustawień albo nawet sam model, łatwiej by było coś powiedzieć.

Napisano
  • Autor

nie wiem czy cos z tego bedziecie wiedziec :) , tak jak mówie model mój czarny a inne widac dobrze :| na innych te normale chodza a moja dalej czarna

Napisano

To widok shaded czy textured, bo nie widzę? Powinien być textured żeby działało.

Masz gdzieś jakąś lampę, i czy ona jest wystarczająco blisko? Lampa typu lamp dość szybko się liczy w viewporcie.

Te inne mają ten sam materiał i też są mapowane?

W Map input ustawiłeś UV?

Sprawdziłeś to co pisał Ttaddekk?

Napisano

Najpierw sprecyzuj problem. Jakie normale? czy chcesz dynamicznie przeliczane? Czy chcesz upieczone?

Pewnie chodzi ci o normal tangent map, albo screen space normal.

Pieczone są łatwe.

Jak chcesz dynamicznie przeliczane to naucz się programować OpenGL i napisz GLSL shader, który będzie przeliczał normale.

Tak przy okazji po co Ci to? Serio się pytam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.