Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hm udalo mi sie zrobic tak ze na boxie jest i dziala :| z moim zaimportowanym modelem cos nie tak jest :\ jak dam na shade albo texture mode to jest model cały czarny :confused:

Napisano

ustawilem , na innym modelu dziala na moim nie :| , model jest czarny i łapie ino speculara :| w innych programach nie ma problemu z importem :| ciekaw jestem co źle robie :\

Napisano

nie wiem czy cos z tego bedziecie wiedziec :) , tak jak mówie model mój czarny a inne widac dobrze :| na innych te normale chodza a moja dalej czarna

Napisano

To widok shaded czy textured, bo nie widzę? Powinien być textured żeby działało.

Masz gdzieś jakąś lampę, i czy ona jest wystarczająco blisko? Lampa typu lamp dość szybko się liczy w viewporcie.

Te inne mają ten sam materiał i też są mapowane?

W Map input ustawiłeś UV?

Sprawdziłeś to co pisał Ttaddekk?

Napisano

Najpierw sprecyzuj problem. Jakie normale? czy chcesz dynamicznie przeliczane? Czy chcesz upieczone?

Pewnie chodzi ci o normal tangent map, albo screen space normal.

Pieczone są łatwe.

Jak chcesz dynamicznie przeliczane to naucz się programować OpenGL i napisz GLSL shader, który będzie przeliczał normale.

Tak przy okazji po co Ci to? Serio się pytam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności