Napisano 10 Wrzesień 200915 l Witam, jako początkujący z modelowaniem mam problem. W tutorialu samochodu, który przerabiam w pewnym momencie zostaje włączona opcja, iż widać blueprinty. To znaczy siatke , vertexy, ale materiał jest jakby przezroczysty. Niestety nie wiem jak to zrobić. Pomożecie ?
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Autor Z tym już wszystko ok. Mam jeszcze jedno pytanie : jak zmienić aby nie wyświetlało siatki jako trójkąty ? Mam już odznaczone "Display all triangle edges" i jestem w poly ale gdy wyko wybiorę edged faces klikając prawym na któryś z napisów perspective, back itd. pojawia się siatka z trójkątów. Jak to zmienić ?
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Skoro "Display all triangle edges" masz odznaczone, zobacz jeszcze w konfiguracji opengla, może masz zaznaczone "Display wireframe object... itd"
Napisano 10 Wrzesień 200915 l Autor Rzecz w tym że nie mam OpenGL a standardowy sterownik, który się lepiej spisuje. Zauważyłem, że po wyłączeniu i ponownym otwarciu pliku opcja "Display all triangle edges" samoczynnie się zaznacza. Już nie wiem o co może chodzić jakieś pomysły ?
Napisano 11 Wrzesień 200915 l Autor Daje ustawienia i wygląd siatki, już mi brakuje cierpliwości do tego.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l Przełącz na direct x 9.Dzieśiątka nie działa dobrze z maxem,albo max z nią;) Pozdr:)