Napisano 10 Wrzesień 200915 l Witam, przedstawiam obrazki nad którymi pracowałem ostatni tydzień... poszły już do klienta jednak ja sam czuję pewien niedosyt. Mam nadzieję, że dzięki Wam uda mi się dopiąć wszystko do końca.... dla własnej satysfakcji. Czekam więc na uwagi, wskazówki krytykę. Niektóre błędy widzę sam, jednak nie potrafię sobie z nimi poradzić... :/ Chcę uzyskać jak najlepsze efekty, tylko od tego siedzenia ja już nie do końca widzę co jest nie tak i potrzebuję Waszego "świeżego oka" ;) Wszystkie rendery Max2009 +Vray 1.5SP2, IRR +LC, CB Exponential + delikatne poprawki kolorów w PS Pozdrawiam Łazienka: Pokój kąpielowy: Pokój zabaw: Edytowane 23 Wrzesień 200915 l przez GramiYoe
Napisano 10 Wrzesień 200915 l MAteriały dość mocno leżą, i gdzieniegdzie przepalone, ale ma potencjał, oj ma. Według mnie odbicia, szczególnie na tym ostatnim, za mocne, wszystko za bardzo się zlewa. Troszkę też bym kontrast podbił.
Napisano 11 Wrzesień 200915 l na ostatnim renderze stolik jest widocznie przezroczysty (nie wiem czy tak ma być) i straszne ziarno wyszło, a no i te "nóżki" od krzeselek barowych, ale jak popoprawiasz błędy to pracka będzie naprawdę kozacka. Podziwiam za samokrytykę i chęć pracy mimo, że już oddany projekt :) gratuluję! pozdrawiam!
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Autor No więc... mały update wersji pokoju kąpielowego: Fajnie by było jak byście mi trochę pomogli w taki sposób mówiąc np. podkręć trochę reflection w materiale x, czy zmień kolor światła, czy jakieś inne rady które mi coś pomogą bo ja sam już trochę wymiękam... Tak, że czekam na złote rady :) Pozdrawiam :) Edytowane 23 Wrzesień 200915 l przez GramiYoe
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Zmniejsz intensywność bumpa na kafelkach bo wygląda jak mokry sufit:) Mocno psuje to efekt.Nie wiem czy plamy na rzeźbie i boxie na pierwszym planie to wynik niskich ustawien czy kompresji obrazka ale widać. Poza tym woda kisielowata.
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Autor No tak tylko ta płytka to miało być coś w tym stylu: http://www.brukbud.bialystok.pl/uploads/images/oferta/plytkielewacyjne/nowe/plytki%20elewacyj-z%20lupka%20serysytowego.jpg tylko ciemniejsze i bardziej łupane jeszcze stad taki duży bump..... i tak bardzo się napracowałem nad produkcją tekstur i materiału :D Ustawienia dużo wyższe niż trzech poprzednich renderów + włączony detail enhanceinment (poza tym kilka zmian - mitchel nevral, reinhard, i trochę pomieszane inne pierdoły)- plamy na rzeźbie zamierzone, natomiast na boxie nie - wylazły po pociągnięciu w PS... a woda hm......:/ chyba przez czarny sufit......
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Co do płytek to proponuję wymodelować kawałek, wyrenderować zdepth i z tego zrobić dispa. To co jest wygląda jak zwykłe płytki i przesadzony bump.
Napisano 23 Wrzesień 200915 l A czy Ty czasem nie próbujesz jakiejś gammy 2.2, bo te odbicia na materiałach to u Ciebie bardzo kuleją?
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Autor No tak..... gamma 2.2 to źle? Inaczej mam zawsze problem z materiałami i teksturami - zawsze muszę albo przyciemniać albo rozjaśniać kolory albo saturacją się bawić, a przy gamma 2.2 mam na renderze tak jak z PS wypuszczę.... a no i czarny i biały są ok.... a tak to zawsze mam problem, że czarne np. drewno jest szare a np.biała ściana się prześwietla itp. Jak Wy sobie z tym radzicie? lucek91 - materiał płytek miał wyglądać tak: (zrobiłem fotkę z albumu sory za jakość ciemno już a mi się trochę łapa trzęsie :P ) Jakieś złote rady jak sobie zrobić taki materiał?
Napisano 23 Wrzesień 200915 l No tak, jak podbijasz gammę to to by dużo tłumaczyło na temat Twoich odbić. Primo to, przynajmniej ja, przy gammie 2.2 wywalam fresnele, pracuję na odbiciach tylko kolorem. Co do płytek to użyłbym tutaj mapki specular, no i pewnie będziesz musiał jeszcze umiejętnie połączyć RGloss i HGloss. ;) http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Autor Hm.... czyli że gamma 2.2 to nie wielki grzech :) pressenter - Pracujesz kolorem... ale tylko w skali szarości czy w jakieś kolorki też idziesz? Pokasuje fresnele i zobaczymy.... Spróbuję jeszcze raz podejść do tej płytki :) PS. Jak robicie takie tekstury? ręcznie ustawiacie każdy kawałek, a potem z gotowej diffuse robicie RGloss i HGloss? Czy jakoś trzeba inaczej kombinować...nie dokońca rozumiem jeszcze te wszystkie zależności... :/
Napisano 23 Wrzesień 200915 l Sam korzystam z gammy 2.2, więc to chyba nie grzech. ;) A to zależy, czy cchę tylko pracować nad odbiciem czy chcę mu też nadać kolor. Tutaj raczej widzę, że pracowałbym tylko na skali szarości, ale jednak na Twoim miejscu zagłębiłbym się w zagadnienie map specular. Co do tekstur specular to różnie. Czasem wystarczy diff zrobić czarnobiałą, lekko przyciemnić, rozjaśnić czy skontrastować i masz, czasem trzeba zrobić osobną. Zerknij w to: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/material_params.htm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto