Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam , czy można wyrenderowac animacje w innym formacie niz png, np avi, lub quicktime??, nie znalazlem zadnych opcji w ustawieniach yafaraya, i tu mam 2 pytanie jesli nie to jakiego silnika uzywa sie do renderowania animacji bo przerabianie pozniej png na quicktime'a zeby mniej zajmowalo jest troche bezsensowne

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

I tak używasz Blendera, więc załaduj rezultat w nodach jako input zamiast renderlayera i zrób animację z opcją do composite, do pliku avi na ten przykład.

Napisano
  • Autor

oka, a jakie silniki sa najczesciej wykorzystywane do animacji?, i jest w jakims silniku opcja zeby wyrenderowac animacje ale same kontury zeby w animajci byly tylko szkielety budynkow itd??bo gdzies taka animacje widziałem

Napisano

Nie wiem, jak to zrobić w blenderze, ale taka mała rada:

 

N_I_G_D_Y nie rób animacji do żadnego gotowego pliku.

 

 

Rób pojedyncze klatki, potem scalisz w AE albo czymś.

Zapiszesz do czego chcesz, danych nie stracisz.

Napisano

mkeruj ma rację. Bezpieczniej jest renderować do pojedynczych obrazków, jak coś pójdzie nie tak to zawsze możesz dorenderować kawałek. Animacje najczęściej się robi Pixar's RenderMan i pochodne lub Lightwave. Na Blenderze rzsądnie jest robić w internalu, zwłaszcza jeżeli animacja ma więcej jak tysiąc klatek, ale na Yafarayu też się da. Te szkielety to nie wiem czy chodzi Ci o kontury czy o renderowanie siatki?

Napisano

Żeby przekonwertować sekwencję obrazków do pliku animacji:

- w Blenderze tworzymy nowy plik,

- w nodach compozycji renderingu włączamy use nodes,

- kasujemy render layers

- dodajemy nodę image z namiarami do pierwszego pliku sekwencji i odpowiednią ilością klatek,

- łaczymy image do wyjściowej nody,

- w panelu F10 ustawiamy odpowienią długość animacji, odpowiednie wymiary i rodzaj pliku np. avi raw,

- włączamy do composite,

- wciskamy Anim.

Po wyrenderowaniu w folderze docelowym powinien być plik z animacją.

Edytowane przez dac77

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.