Posted September 13, 200915 yr Witam , czy można wyrenderowac animacje w innym formacie niz png, np avi, lub quicktime??, nie znalazlem zadnych opcji w ustawieniach yafaraya, i tu mam 2 pytanie jesli nie to jakiego silnika uzywa sie do renderowania animacji bo przerabianie pozniej png na quicktime'a zeby mniej zajmowalo jest troche bezsensowne pozdrawiam
September 13, 200915 yr I tak używasz Blendera, więc załaduj rezultat w nodach jako input zamiast renderlayera i zrób animację z opcją do composite, do pliku avi na ten przykład.
September 14, 200915 yr Author oka, a jakie silniki sa najczesciej wykorzystywane do animacji?, i jest w jakims silniku opcja zeby wyrenderowac animacje ale same kontury zeby w animajci byly tylko szkielety budynkow itd??bo gdzies taka animacje widziałem
September 14, 200915 yr Nie wiem, jak to zrobić w blenderze, ale taka mała rada: N_I_G_D_Y nie rób animacji do żadnego gotowego pliku. Rób pojedyncze klatki, potem scalisz w AE albo czymś. Zapiszesz do czego chcesz, danych nie stracisz.
September 14, 200915 yr mkeruj ma rację. Bezpieczniej jest renderować do pojedynczych obrazków, jak coś pójdzie nie tak to zawsze możesz dorenderować kawałek. Animacje najczęściej się robi Pixar's RenderMan i pochodne lub Lightwave. Na Blenderze rzsądnie jest robić w internalu, zwłaszcza jeżeli animacja ma więcej jak tysiąc klatek, ale na Yafarayu też się da. Te szkielety to nie wiem czy chodzi Ci o kontury czy o renderowanie siatki?
September 15, 200915 yr Żeby przekonwertować sekwencję obrazków do pliku animacji: - w Blenderze tworzymy nowy plik, - w nodach compozycji renderingu włączamy use nodes, - kasujemy render layers - dodajemy nodę image z namiarami do pierwszego pliku sekwencji i odpowiednią ilością klatek, - łaczymy image do wyjściowej nody, - w panelu F10 ustawiamy odpowienią długość animacji, odpowiednie wymiary i rodzaj pliku np. avi raw, - włączamy do composite, - wciskamy Anim. Po wyrenderowaniu w folderze docelowym powinien być plik z animacją. Edited September 15, 200915 yr by dac77
Create an account or sign in to comment