Masło Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Przez pół roku, całą swoją uwagę skupiałem na programowaniu w C++. Niestety, przez to zatraciłem swoje (zresztą niewielkie) umiejętności w 3D. Chciałbym sobie to poprzypominać i dowiedzieć się czegoś nowego. Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś tytuły, które traktują o modelowaniu, teksturowaniu (wykluczając animacje, gdyż narazie nawet pożądej statycznej sceny nie potrafię uklepać). Nie chodzi mi o jakieś linki na warezy, torenty i inne takie. Ja tam wolę poszukać tytułu w księgarniach internetowych. Więc, zna ktoś jakieś tytuły godne polecenia?
hcpiter Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Tytul do polecenia to dział tutoriale na stronie max3d.pl
Masło Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 Raczej zależy mi na spójnej całości od jednego autora (chyba, że e-book jest np. tylko o modelowaniu, a jak wspominałem teksturowanie też by się przydało). A tutoriale też przerabiam, żeby nie było :).
mmadyda Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 blender kompendium albo 3ds max biblia (3ds max biblii już helion nie wydaje ale na allegro chyba jest, najlepsze są chyba wideotutoriale można się więcej nauczyć niż z książki)
Rekomendowane odpowiedzi