Jump to content

Porządny e-book o modelowaniu, teksturowaniu itd. w 3ds Maxie (najlepiej 2008)

Featured Replies

Posted

Przez pół roku, całą swoją uwagę skupiałem na programowaniu w C++. Niestety, przez to zatraciłem swoje (zresztą niewielkie) umiejętności w 3D. Chciałbym sobie to poprzypominać i dowiedzieć się czegoś nowego. Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś tytuły, które traktują o modelowaniu, teksturowaniu (wykluczając animacje, gdyż narazie nawet pożądej statycznej sceny nie potrafię uklepać). Nie chodzi mi o jakieś linki na warezy, torenty i inne takie. Ja tam wolę poszukać tytułu w księgarniach internetowych. Więc, zna ktoś jakieś tytuły godne polecenia?

  • Replies 3
  • Views 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Raczej zależy mi na spójnej całości od jednego autora (chyba, że e-book jest np. tylko o modelowaniu, a jak wspominałem teksturowanie też by się przydało). A tutoriale też przerabiam, żeby nie było :).

blender kompendium albo 3ds max biblia (3ds max biblii już helion nie wydaje ale na allegro chyba jest, najlepsze są chyba wideotutoriale można się więcej nauczyć niż z książki)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy