Eddy__ Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Aktualnie wygląda to tak: Zmiany: - Tekstura szafek (teraz chyba nie ma nic) - dywanik - coś za oknem (jeszcze nie wiem co) - dorobić różne pierdołki jeszcze (jakieś perfumy itd.) - lampy - dopieścić szafki wg. was co przydało by się jeszcze zmienić ? kadr taki zostanie, chciałbym żeby wyglądało możliwie jak najbardziej realistycznie :) rendzę na MR pozdrawiam
dac77 Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Ten straszny kolor i szalone odbicia z zajebistym antialiasingiem to raczej nie jako oferta dla kilenta.
noted Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 weź to wyrenderuj człowieku w szarości bo nic nie widać :D a co do modeli to jedyna rzecz, która widać to ręczniczek, który jest strasznie malutki taki nieproporcjonalny :) Pozdrawiam!
Eddy__ Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Napisano 13 Wrzesień 2009 grayscale nie wiem skąd wzięło się światło po prawej ;o dac77 - kolor nie jest ostateczny chyba... no i rendering także, więc luz :P noted - grayscale, ręcznik miał służyć do wycierania rąk czy twarzy, ale przecież tu jest prysznic... bd musiał zwiększyć ;)
Gość Grievous Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Hmmm... w sumie nie znam sie na mental'u, niegdy z tego nie korzystałem szczerze mówiąc:P Ale żeby poprawić realizm to tu głównie oświetlenie jest do poprawy... W mentalu jest GI? jakich świateł używasz? jak rozmieszczonych itd.?? Mi to wygląda na brak GI, światło zza okna, i zabyt intensywne światło ambient mam racje?? Zmniejsz troche ten ambient a nawet sporo i jak używasz ambientu to przedewszystkim ustaw w materiałach kolory Ambient na dużo ciemniejsze i mniej nasycone, doda to zróżnicowania bo takto wszystko świeci. ambient daj tak na maks 0,2. i lekko żóltawy kolorek. i daj jedno normalne światło na środku sceny też lekkie, ale wyłącz w nim cienie... da ci to taką niby symulacje odbić światła od wnętrza... No i włącz ten antialiasing, bo wygląda to strasznie :P To światło po prawej to pewnie dlatego że przez przypadek skasowałeś jakiś poligon z zewnetrznej czesci sciany i nie rzuca on cienia :)
Eddy__ Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 Mały upek, zmieniłem trochę kadr, poprawiłem materiały, ale z braku czasu jeśli chodzi o modelling dużo się nie zmieniło ;/ http://img5.imagebanana.com/img/0qi3jzf6/render13.jpg (1920x1444)
dac77 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Teraz już trochę lepiej. Źle że za jasno, jeż zamiast ręcznika i za mały, krzywe te płytki na podłodze i ścianie, czemu to światło pod szafką.
sebx Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Wydaje się jakby po miedzy podłogą a scianą za szafkami była mała szczelina, może dlatego jest to swiatło pod szawkami
cojots Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Może to jakiś bug w MR? Szafki wyglądają jak podświetlone od spodu. Pod ścianą z kaloryferem też świeci. Ostatni render o niebo lepszy. Ręcznik dostał gęsiej skórki :P Refleksy na płytkach git chociaż w pomieszczeniu jest za jasno. Może jeżeli "fizycznie" przetniesz ściany i podłogę "zgasisz" te neonki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się