Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Aktualnie wygląda to tak:

render6.jpg

 

Zmiany:

- Tekstura szafek (teraz chyba nie ma nic)

- dywanik

- coś za oknem (jeszcze nie wiem co)

- dorobić różne pierdołki jeszcze (jakieś perfumy itd.)

- lampy

- dopieścić szafki

 

wg. was co przydało by się jeszcze zmienić ? kadr taki zostanie, chciałbym żeby wyglądało możliwie jak najbardziej realistycznie :) rendzę na MR

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

weź to wyrenderuj człowieku w szarości bo nic nie widać :D a co do modeli to jedyna rzecz, która widać to ręczniczek, który jest strasznie malutki taki nieproporcjonalny :)

 

Pozdrawiam!

Napisano

grayscale

render7b.jpg

 

nie wiem skąd wzięło się światło po prawej ;o

 

dac77 - kolor nie jest ostateczny chyba... no i rendering także, więc luz :P

noted - grayscale, ręcznik miał służyć do wycierania rąk czy twarzy, ale przecież tu jest prysznic... bd musiał zwiększyć ;)

Gość Grievous
Napisano

Hmmm... w sumie nie znam sie na mental'u, niegdy z tego nie korzystałem szczerze mówiąc:P Ale żeby poprawić realizm to tu głównie oświetlenie jest do poprawy... W mentalu jest GI? jakich świateł używasz? jak rozmieszczonych itd.?? Mi to wygląda na brak GI, światło zza okna, i zabyt intensywne światło ambient mam racje?? Zmniejsz troche ten ambient a nawet sporo i jak używasz ambientu to przedewszystkim ustaw w materiałach kolory Ambient na dużo ciemniejsze i mniej nasycone, doda to zróżnicowania bo takto wszystko świeci. ambient daj tak na maks 0,2. i lekko żóltawy kolorek. i daj jedno normalne światło na środku sceny też lekkie, ale wyłącz w nim cienie... da ci to taką niby symulacje odbić światła od wnętrza... No i włącz ten antialiasing, bo wygląda to strasznie :P

 

To światło po prawej to pewnie dlatego że przez przypadek skasowałeś jakiś poligon z zewnetrznej czesci sciany i nie rzuca on cienia :)

Napisano

Teraz już trochę lepiej. Źle że za jasno, jeż zamiast ręcznika i za mały, krzywe te płytki na podłodze i ścianie, czemu to światło pod szafką.

Napisano

Może to jakiś bug w MR? Szafki wyglądają jak podświetlone od spodu. Pod ścianą z kaloryferem też świeci. Ostatni render o niebo lepszy. Ręcznik dostał gęsiej skórki :P Refleksy na płytkach git chociaż w pomieszczeniu jest za jasno. Może jeżeli "fizycznie" przetniesz ściany i podłogę "zgasisz" te neonki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności