plasti Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 (edited) witam wrzucam prosty sposob na wymodelowanie fajowej klasycznej pilki do nogi:P 1. bierzemy geometry> extended primitives> hedra i ustawiamy ja tak: 2. łapiemy wszystkie edge(ctrl+a) i dajemy im extrude o takich wartosciach: 3. ponownie łapiemy wszystkie edge i dajemy chamfer o takich wartosciach: 4. dajemy naszemu elementowi turbosmooth na 3 poziom 5. dajemy spherify na taka wartosc: GOTOWE!!! Edited January 30, 2010 by tweety 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 fajnie, fajnie, na evermotion było coś podobnego, ale dzięki za inicjatywę :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vehr Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Dzieki za tuta ale ja bym dodał w punkcie 4 meshsmotha na poziomie 1 i na koniec spherify np na 95 bardziej naturalnie to wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 (edited) wg uznania czy realniej to bym nie powiedzial, widoczne sa kanty po srodku kazdej łatki Edited September 14, 2009 by plasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simple_man Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Benhaker ma parę dobrych tutoriali do piłki nożnej. Ale jakoś w Polsce się nie sprawdzają :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NV Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Chodziło mi o 1 ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 bedzie jeszcze dzisiaj bez obaw:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fischu Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Coś mi nie wychodzi ten tutorial... Eeeh, jestem beznadziejny, nawet po dokładnym przepisaniu wszystkich ustawień nie udało mi się osiągnąć zamierzonego efektu :D Oto mój 'efekt wyjściowy' http://img689.imageshack.us/i/beztytuuey.jpg/ PS: Może mógłbyś też wykonać tuta nt. materiałów, lightningu, renderingu jakich użyłeś przy ostatnim obrazku? Wygląda on po prostu FENOMENALNIE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PICsell Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Fischu - 4 i 5 punkt się kłania. W editablepoly wyjdź z edycji przed nadaniem modyfikatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fischu Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 PICsell - dzięki, podziałało :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaczyk Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Mógłbyś opisać proces nadawania tekstury? Udostępnić bitmapę Jak Ty to zrobiłeś... Ile tam jest tekstur. Bo efekt końcowy u Ciebie robi wrażenie, u mnie niekoniecznie. Nie chodzi mi tutaj o displacement, bo jeżeli się nie mylę użyłeś go na "znaczkach", tylko o ogólne nakładanie. Jakiego światła powinienem użyć, żeby uzyskać podobny efekt? Omnie, target spot'y czy inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafialt Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Bardzo fajne , Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted February 6, 2010 Author Share Posted February 6, 2010 siema wszystkim, zapomnialem o tym tutku, na wstepie dzieki za mile slowa, materialy zadne kosmiczne, wrecz podstawowe, zamieszczam plik, dla maxa 2009, kazdy sobie zobaczy co i jak, nie ma znaczka adasia, bo sie stracil, ale slot i ustawieni uvw jest wiec mozna smialo sobie cos do slota wrzucic, pozdrawiam... >>>>>>>>>>>> http://a.imagehost.org/download/0888/ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
xZaba191x Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Siema mógłbyś wysłać na jakiś server teksturę?? Byłbym bardzo wdzieczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazor90 Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 (edited) Witam. Jestem bardzo początkujący w 3DS Max'ie i postanowiłem zacząć od tego tutoriala. Mam pytanie: jak dać Extrude? Z góry dziękuje. // edit: dobra już mam ;P Edited May 6, 2010 by hazor90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PICsell Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Na drugim screenie w prawym dolnym rogu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazor90 Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Tutorial jest dość prosty. To była moja pierwsza rzecz którą zrobilem w 3D. Jeszcze jedno pytanko: jak to teraz oteksturować? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
PICsell Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 google - 3dmax texturing tutorial i pierwszy lepszy link który się pojawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebx Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Tutaj jest łatwy tutek pokazujący jak teksturować piłkę:http://www.techtut.com/Tutorial/3D-studio-max/76-Create-a-soccer-ball-in-3D-studio-max/5-Texturing-the-soccer-ball.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drax Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 W grafice 3d jestem narazie zielony :D 3ds Maxa mam od 2 tygodni i zrobiłem narazie około 10 modeli z tutków. Nie jest źle bo porównując moje umiejętności z tymi, kiedy pierwszy raz otworzyłem maxa to nie jest źle :D Piłka mi wyszła i oto render : Link to comment Share on other sites More sharing options...
graqu Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Troche późno może już wiesz ale modyfikator uv map mo recepta na te trawe pod piłką . żeby była bardziej szczegółowa. Patrząc na teksturke to chyba masz taką samą jak ja. Zobacz sobie jeszcze te piłkę z mniejszym wygładzaniem. Była by taka bardziej swojska bo na 3 to takie piłki w reklamach są (przeidealizowane) ale też spoko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 an trawe to raczej inna texture, bo ta raczej jest za mała i słabej jakości. co do piłki to ma dziwnie ostre krawędzie na szwach;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltazar Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Mógł bym mi ktos pomóc dlaczego mam taką słaba jakość Rendera;/ Oto moja Praca: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevox Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 A mi cosik takiego wyszło : v1. : v2. : Link to comment Share on other sites More sharing options...
filroz Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Prosze o pomoc, dlaczego pilka wyszla taka koslawa ? Odrazu mowie ze dopiero zaczynam robic w 3d maxie więc prosze o dokładne objasnienie. http://img530.imageshack.us/img530/6290/pilkan.jpg I jak by ktos mogl to jeszcze jedno pytanie: Jak moge zrobic na danej lacie np znaczek nike ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinogi7 Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 super! wyszła mi ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
baato Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 dzieki za tuta; praca sie udala :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 heh, nie sadzilem ze tak prosty tutek bedzie mial takie zainteresowanie :] ciesze sie niezmiernie i zycze udanych pilek :) do wszystkich co im nie wychodzi: jeszcze raz uwaznie krok po kroku przewertujcie a wyjdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
baato Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 to ja sie dorzuce ze swoim efektem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now