plasti Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 (edytowane) witam wrzucam prosty sposob na wymodelowanie fajowej klasycznej pilki do nogi:P 1. bierzemy geometry> extended primitives> hedra i ustawiamy ja tak: 2. łapiemy wszystkie edge(ctrl+a) i dajemy im extrude o takich wartosciach: 3. ponownie łapiemy wszystkie edge i dajemy chamfer o takich wartosciach: 4. dajemy naszemu elementowi turbosmooth na 3 poziom 5. dajemy spherify na taka wartosc: GOTOWE!!! Edytowane 30 Styczeń 2010 przez tweety 1
indian Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 fajnie, fajnie, na evermotion było coś podobnego, ale dzięki za inicjatywę :)
Vehr Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Dzieki za tuta ale ja bym dodał w punkcie 4 meshsmotha na poziomie 1 i na koniec spherify np na 95 bardziej naturalnie to wygląda
plasti Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Napisano 14 Wrzesień 2009 (edytowane) wg uznania czy realniej to bym nie powiedzial, widoczne sa kanty po srodku kazdej łatki Edytowane 14 Wrzesień 2009 przez plasti
Simple_man Napisano 14 Wrzesień 2009 Napisano 14 Wrzesień 2009 Benhaker ma parę dobrych tutoriali do piłki nożnej. Ale jakoś w Polsce się nie sprawdzają :)
Fischu Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Coś mi nie wychodzi ten tutorial... Eeeh, jestem beznadziejny, nawet po dokładnym przepisaniu wszystkich ustawień nie udało mi się osiągnąć zamierzonego efektu :D Oto mój 'efekt wyjściowy' http://img689.imageshack.us/i/beztytuuey.jpg/ PS: Może mógłbyś też wykonać tuta nt. materiałów, lightningu, renderingu jakich użyłeś przy ostatnim obrazku? Wygląda on po prostu FENOMENALNIE!
PICsell Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Fischu - 4 i 5 punkt się kłania. W editablepoly wyjdź z edycji przed nadaniem modyfikatora.
Chaczyk Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Mógłbyś opisać proces nadawania tekstury? Udostępnić bitmapę Jak Ty to zrobiłeś... Ile tam jest tekstur. Bo efekt końcowy u Ciebie robi wrażenie, u mnie niekoniecznie. Nie chodzi mi tutaj o displacement, bo jeżeli się nie mylę użyłeś go na "znaczkach", tylko o ogólne nakładanie. Jakiego światła powinienem użyć, żeby uzyskać podobny efekt? Omnie, target spot'y czy inne?
plasti Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 siema wszystkim, zapomnialem o tym tutku, na wstepie dzieki za mile slowa, materialy zadne kosmiczne, wrecz podstawowe, zamieszczam plik, dla maxa 2009, kazdy sobie zobaczy co i jak, nie ma znaczka adasia, bo sie stracil, ale slot i ustawieni uvw jest wiec mozna smialo sobie cos do slota wrzucic, pozdrawiam... >>>>>>>>>>>> http://a.imagehost.org/download/0888/ball
Gość xZaba191x Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 Siema mógłbyś wysłać na jakiś server teksturę?? Byłbym bardzo wdzieczny.
Gość hazor90 Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 (edytowane) Witam. Jestem bardzo początkujący w 3DS Max'ie i postanowiłem zacząć od tego tutoriala. Mam pytanie: jak dać Extrude? Z góry dziękuje. // edit: dobra już mam ;P Edytowane 6 Maj 2010 przez hazor90
Gość hazor90 Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 Tutorial jest dość prosty. To była moja pierwsza rzecz którą zrobilem w 3D. Jeszcze jedno pytanko: jak to teraz oteksturować? :D
PICsell Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 google - 3dmax texturing tutorial i pierwszy lepszy link który się pojawi
sebx Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 Tutaj jest łatwy tutek pokazujący jak teksturować piłkę:http://www.techtut.com/Tutorial/3D-studio-max/76-Create-a-soccer-ball-in-3D-studio-max/5-Texturing-the-soccer-ball.html
Gość Drax Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 W grafice 3d jestem narazie zielony :D 3ds Maxa mam od 2 tygodni i zrobiłem narazie około 10 modeli z tutków. Nie jest źle bo porównując moje umiejętności z tymi, kiedy pierwszy raz otworzyłem maxa to nie jest źle :D Piłka mi wyszła i oto render :
graqu Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 Troche późno może już wiesz ale modyfikator uv map mo recepta na te trawe pod piłką . żeby była bardziej szczegółowa. Patrząc na teksturke to chyba masz taką samą jak ja. Zobacz sobie jeszcze te piłkę z mniejszym wygładzaniem. Była by taka bardziej swojska bo na 3 to takie piłki w reklamach są (przeidealizowane) ale też spoko.
Gość kakaku Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 an trawe to raczej inna texture, bo ta raczej jest za mała i słabej jakości. co do piłki to ma dziwnie ostre krawędzie na szwach;]
maltazar Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Mógł bym mi ktos pomóc dlaczego mam taką słaba jakość Rendera;/ Oto moja Praca:
Sevox Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 A mi cosik takiego wyszło : v1. : v2. :
filroz Napisano 28 Październik 2010 Napisano 28 Październik 2010 Prosze o pomoc, dlaczego pilka wyszla taka koslawa ? Odrazu mowie ze dopiero zaczynam robic w 3d maxie więc prosze o dokładne objasnienie. http://img530.imageshack.us/img530/6290/pilkan.jpg I jak by ktos mogl to jeszcze jedno pytanie: Jak moge zrobic na danej lacie np znaczek nike ?
plasti Napisano 13 Listopad 2010 Autor Napisano 13 Listopad 2010 heh, nie sadzilem ze tak prosty tutek bedzie mial takie zainteresowanie :] ciesze sie niezmiernie i zycze udanych pilek :) do wszystkich co im nie wychodzi: jeszcze raz uwaznie krok po kroku przewertujcie a wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się