Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mimo, że na razie nie za wiele do pokazania postanowiłem jednak rozpocząć wątek, gdyż wolałbym uniknąć błędów i wprowadzać poprawki na bieżąco jeśli oczywiście będziecie zainteresowani pomocą. Pierwszy model nad którym pracuje to postać Pana W. oparta na projekcie Piotrka Perłowskiego.

conceptpanw.th.jpg

 

Na dzień dzisiejszy sama głowa, proporcje do poprawy ale topologia siatki mam nadzieję, że bez większych błędów.

panw001.th.jpg

 

Zastanawiam się czy włosy robić jako osobny obiekt czy połączyć z głową. Jeśli widzicie jakieś błędy w siatce utrudniające lub uniemożliwiające w dalszym czasie zaanimowanie tej postaci to proszę o pomoc w ich usunięciu.

 

Na dzień dzisiejszy to tyle.

Pozdrawiam

MH

Edytowane przez no_te

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam Ci się ja na animacji ale trzymam kciuki. Model ładny. Na próbę możesz przestawić siatkę na brwiach tak, żeby mimika wyrażała złość. Podkreślam, nigdy nie animowałem twarzy ale mam wątpliwości czy mimika brwi byłaby poprawna. Ktoś w temacie powinien zaraz Ci skomentować Twój model, pozdr.

 

EDIT: Dodaj jakąś miniaturkę do załącznika w pierwszym poście. Twój temat będzie bardziej widoczny w WIPie :)

Napisano
  • Autor

Udało mi się "domknąć" całą postać i teraz będę mógł skupić się na szczegółach i dalszych poprawkach.

panw002.th.jpg

 

Co do miny wyrażającej złość to niebawem na pewno spróbuje i postaram się umieścić efekty moich zmagań.

 

Wraz z upływem czasu pojawiają się kolejne pytania i jeśli ktoś może poświęcić mi trochę swojego czasu będę wdzięczny za pomoc:

1. Nie wiem jak "przygotować" włosy tej postaci by przy niewielkim nakładzie pracy osiągnąć w miarę realistyczny efekt ich poruszania, czy zrobić kilka kosmyków i animować je na kościach czy użyć symulacji nCloth?

2. To samo tyczy się płaszcza, pozostawić go jako zwykłą siatkę co uniemożliwi albo utrudni np zrobienie animacji jego rozpinania czy spróbować również nCloth?

 

Jeśli ktoś już "przerabiał ten temat" to proszę o wszelkie wskazówki.

 

Pozdrawiam

MH

Napisano

Nie wiem jaki to program, ale do włosów bym raczej podchodziła clothem.

Rozpinanie płaszcza - też bym próbowała clothem, albo shape keys (/morph?)

A tak w ogóle to usiłowałabym tego całkiem uniknąć, o ile nie jest bardzo ważne dla animacji. Możesz przecież pokazać odpięcie pierwszego guzika, to nie powinno być trudne, i następne ujęcie już z rozebranym płaszczem.

 

Model wygląda dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.