Skocz do zawartości

postac 3d itd...


no_te

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mimo, że na razie nie za wiele do pokazania postanowiłem jednak rozpocząć wątek, gdyż wolałbym uniknąć błędów i wprowadzać poprawki na bieżąco jeśli oczywiście będziecie zainteresowani pomocą. Pierwszy model nad którym pracuje to postać Pana W. oparta na projekcie Piotrka Perłowskiego.

conceptpanw.th.jpg

 

Na dzień dzisiejszy sama głowa, proporcje do poprawy ale topologia siatki mam nadzieję, że bez większych błędów.

panw001.th.jpg

 

Zastanawiam się czy włosy robić jako osobny obiekt czy połączyć z głową. Jeśli widzicie jakieś błędy w siatce utrudniające lub uniemożliwiające w dalszym czasie zaanimowanie tej postaci to proszę o pomoc w ich usunięciu.

 

Na dzień dzisiejszy to tyle.

Pozdrawiam

MH

Edytowane przez no_te
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie znam Ci się ja na animacji ale trzymam kciuki. Model ładny. Na próbę możesz przestawić siatkę na brwiach tak, żeby mimika wyrażała złość. Podkreślam, nigdy nie animowałem twarzy ale mam wątpliwości czy mimika brwi byłaby poprawna. Ktoś w temacie powinien zaraz Ci skomentować Twój model, pozdr.

 

EDIT: Dodaj jakąś miniaturkę do załącznika w pierwszym poście. Twój temat będzie bardziej widoczny w WIPie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się "domknąć" całą postać i teraz będę mógł skupić się na szczegółach i dalszych poprawkach.

panw002.th.jpg

 

Co do miny wyrażającej złość to niebawem na pewno spróbuje i postaram się umieścić efekty moich zmagań.

 

Wraz z upływem czasu pojawiają się kolejne pytania i jeśli ktoś może poświęcić mi trochę swojego czasu będę wdzięczny za pomoc:

1. Nie wiem jak "przygotować" włosy tej postaci by przy niewielkim nakładzie pracy osiągnąć w miarę realistyczny efekt ich poruszania, czy zrobić kilka kosmyków i animować je na kościach czy użyć symulacji nCloth?

2. To samo tyczy się płaszcza, pozostawić go jako zwykłą siatkę co uniemożliwi albo utrudni np zrobienie animacji jego rozpinania czy spróbować również nCloth?

 

Jeśli ktoś już "przerabiał ten temat" to proszę o wszelkie wskazówki.

 

Pozdrawiam

MH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki to program, ale do włosów bym raczej podchodziła clothem.

Rozpinanie płaszcza - też bym próbowała clothem, albo shape keys (/morph?)

A tak w ogóle to usiłowałabym tego całkiem uniknąć, o ile nie jest bardzo ważne dla animacji. Możesz przecież pokazać odpięcie pierwszego guzika, to nie powinno być trudne, i następne ujęcie już z rozebranym płaszczem.

 

Model wygląda dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności