qad417 Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Siema! widziałem tutorial gdzie gość urzywał NURM subdivision do modelowania samochodu, potem wpadł mi do ręki model samochodu Evermotiona i okazało się, że wszystkie płaszczyzny w tym modelu były zrobione przez "editable poly", a opcja NURM subdivision była wyłączona. Model wygląda świetnie. Jestem ciekaw w jaki sposób mógł być robiony ten model. Sprawia wrażenie naprawde dokładnego i to bes NURMsów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 Bo modeller z evermotion ma czarny pas w vertexach i nie używa meshsmooth! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 A skąd wiesz że bez nurms?Mógł użyć meshsmooth a potem collapse to editable poly na przykład... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47281 tak robią autka ludzie z Evermotion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 3 Październik 2009 Share Napisano 3 Październik 2009 NURMS ma się trochę nijak do dokładności. :) Może pomyliło ci się z NURBS. Ale to dwie różne rzeczy. A model z evermotion jest widocznie przekonwertowany do EditPoly po smooth'owaniu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qad417 Napisano 3 Październik 2009 Autor Share Napisano 3 Październik 2009 rzeczywiście, napeno było konwertowane. Dzięki za temat - już się przydał :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi