Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema! widziałem tutorial gdzie gość urzywał NURM subdivision do modelowania samochodu, potem wpadł mi do ręki model samochodu Evermotiona i okazało się, że wszystkie płaszczyzny w tym modelu były zrobione przez "editable poly", a opcja NURM subdivision była wyłączona. Model wygląda świetnie. Jestem ciekaw w jaki sposób mógł być robiony ten model. Sprawia wrażenie naprawde dokładnego i to bes NURMsów...

 

96713370.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 952
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo modeller z evermotion ma czarny pas w vertexach i nie używa meshsmooth!

Napisano

A skąd wiesz że bez nurms?Mógł użyć meshsmooth a potem collapse to editable poly na przykład...

Napisano

NURMS ma się trochę nijak do dokładności. :)

Może pomyliło ci się z NURBS. Ale to dwie różne rzeczy.

A model z evermotion jest widocznie przekonwertowany do EditPoly po smooth'owaniu. :)

Napisano
  • Autor

rzeczywiście, napeno było konwertowane. Dzięki za temat - już się przydał :]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności