Matys Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 Witam. Jest niedziela 30-ego.Do końca bitwy niecały tydzień a ja zamieszczam 1-ego posta. Wiem,wim że to mało czasu ale dopiero co odzyskałem kompa i bardzo chcę wziąć udział w tej bitwie nawe jeżeli miał bym dostać nargorsze recęzje w życiu. Co pewnie pojawi sie po spojżeniu na załączony obrazek... No dobra dość tego... .Codzi ot że akcia dzieje sie na stacji kosmicznei która zostaje zaatakowana przez cyborgi i napotyka na opór piechoty. Na pierwszym planie będzie wyeksponowany cyborg dobjiający leżącego marina. Background sceniczny troszeczke trywialny ale chcę zobaczyć co z tego wyjdzie To chyba tyle na dziś. ps. Jestem początkującym \"grafikiem\" ale nie chce żadnej wyrozumialości jedyne na co licze to na ciekawe spostrzeżenia i rady za które z góry dziękuje.
VGT Napisano 30 Grudzień 2002 Napisano 30 Grudzień 2002 Pomysł całkiem fajny. Model robi wrażenie trochę \"sztywnego\", ale to pewnie wina pozy. Po odpowiednim ustawieniu powinien robić wrażenie. No i gaz do dechy, bo czasu nie masz za wiele. Pozdrawiam, VGTsXVII
Witek Napisano 30 Grudzień 2002 Napisano 30 Grudzień 2002 Spoko modelik(popatrz na moj a padniesz, okropnie wyglada i jeszcze low-poly)
Matys Napisano 31 Grudzień 2002 Autor Napisano 31 Grudzień 2002 Dzienki z dobre slowo. Dalsze ciag to marin ktory wyglada jeszcze sztywniej i niezbyt ciekawie ale trohe malo czasu wiec sami wiecie.
wesoły Napisano 31 Grudzień 2002 Napisano 31 Grudzień 2002 wedlug mnei powinienes nieco urozmaicic dol
Matys Napisano 1 Styczeń 2003 Autor Napisano 1 Styczeń 2003 Pierwszy screen przedstawia marina w kolorze. Nie wiem czy zdaze zrobic marinowi twarz prawdopodobnie nie wiec zostanie chyba jakas odbijajaca powiezchnia.
Matys Napisano 1 Styczeń 2003 Autor Napisano 1 Styczeń 2003 A to cyborg trohe w innej pozie. Mam tylko nadzieje ze zdaze na czas z tym obrazkiem.