Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ctrl + z, a jak nie ma już możliwości cofnięcia to jak dodawałeś meshsmootha normalnie z listy modyfikatorów to można go zwyczajnie usunąć. Jak konwertowałeś to się nie da.

Napisano

Nie wiem, czy to już nie za późno - zależy to od ustawień maxa jakie masz a ponieważ o tym nie wiesz, to pewnie masz niskie ustawienia. Chodzi o to, że max w Moich Dokumentach tworzy własny katalog a w nim katalog Autoback. Tam co jakiś czas zapisuje kopie tego co robisz w pliku AutoBackup_kolejnynumer. Po pewnym czasie zaczyna nadpisywać pierwsze backup'y. Jeśli program ci się zawiesza, to też stara się tam zapisać Twoją pracę.

Napisano

Ja do tego uzywam zbrusha, jest tam opcja reconstruct subdiv, potem klikasz cage i gotowe. Niemal zawsze dziala, ale ja staram sie robic w miare czyste siatki, jak nasadziles duzo trojkatow i ngonow moze nie dac rady.

A przeciez w maxie chyba nadal jest ten przycisk "+" do sejwowania z kolejnymi numerkami bez nadpisywania sceny i nie byloby klopotu ;).

Napisano

Ewentualnie łatwo szybko i przyjemnie... PolyCruncher, Optimize w maxie 2010 oraz niezawodny PolygonReduction w XSI.. każde z rozwiązań zachowa loopy i topolgię redukując subdivision w dół..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności