Napisano 5 Październik 200915 l mam Twarz niestety juz jest po meshsmoot da się cos wykąbinowac zeby wrocic do wersji przed meshsmoothem dodam ze meshsmooth byl zrobiony i ponownie przejscie do editable poly
Napisano 5 Październik 200915 l ctrl + z, a jak nie ma już możliwości cofnięcia to jak dodawałeś meshsmootha normalnie z listy modyfikatorów to można go zwyczajnie usunąć. Jak konwertowałeś to się nie da.
Napisano 5 Październik 200915 l Nie wiem, czy to już nie za późno - zależy to od ustawień maxa jakie masz a ponieważ o tym nie wiesz, to pewnie masz niskie ustawienia. Chodzi o to, że max w Moich Dokumentach tworzy własny katalog a w nim katalog Autoback. Tam co jakiś czas zapisuje kopie tego co robisz w pliku AutoBackup_kolejnynumer. Po pewnym czasie zaczyna nadpisywać pierwsze backup'y. Jeśli program ci się zawiesza, to też stara się tam zapisać Twoją pracę.
Napisano 5 Październik 200915 l W złym dziale pytasz. W dziale Modeling miałbyś może więcej odzewu. Warto też poszukać, zanim się zapyta. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62379 P.S. Nie "kąbinowac" tylko "KOMBINOWAĆ". :)
Napisano 5 Październik 200915 l Ja do tego uzywam zbrusha, jest tam opcja reconstruct subdiv, potem klikasz cage i gotowe. Niemal zawsze dziala, ale ja staram sie robic w miare czyste siatki, jak nasadziles duzo trojkatow i ngonow moze nie dac rady. A przeciez w maxie chyba nadal jest ten przycisk "+" do sejwowania z kolejnymi numerkami bez nadpisywania sceny i nie byloby klopotu ;).
Napisano 6 Październik 200915 l Ewentualnie łatwo szybko i przyjemnie... PolyCruncher, Optimize w maxie 2010 oraz niezawodny PolygonReduction w XSI.. każde z rozwiązań zachowa loopy i topolgię redukując subdivision w dół..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto