magdzik Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Jak wygładzić obiekt (zlikwidować kanciatość) bez użycia smootha?
piszpan Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Modify > Convert > Polygons to Subdiv Trafilem?
ca mel Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Zaznacz obiekt wcisnij Shift + prawy myszy i soften/harden edge -> Soften. To sprawi ze normalne ustawia sie na wygladzenie 180. Chyba ze chodzi Ci o wygladzony podglad obiektu, wtedy po prostu wcisnij 3. Pozdrawiam
magdzik Napisano 12 Październik 2009 Autor Napisano 12 Październik 2009 Hmm... czyli innego sposobu nie ma? Bo czasem widzę jak prezentujecie obiekty ładnie wygładzone a siatka nie jest wcale mocno zagęszczona jak to się dzieje w przypadku smootha
ca mel Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 No to wlasnie domyslnie pod klawiszem 3 jest takie wygladzenie. Działa troche jak smootch, ale jak gdyby po kryjomu, wiec po zaznaczeniu obiektu zobaczysz tylko te krawedzie ktore rzeczywiscie istnieja. Reszta jest domyslnie ukryta. W mai 2008 przed renderingiem trzeba bylo jeszcze nalozyc prawdziwego smootcha, ale juz od wersji 2009 na renderze widac wygladzony obiekt tak jak w viewporcie.
sebx Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Zaznaczasz Edge i uzywasz chamfera ja tak wygladzam różne rzeczy:)
ptaszek Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 To co Ca mel - klawisz 3 Jesli chcesz wygladzic siatke przy modelowaniu to jeszcze jest cos takiego jak average vertices.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się