Patris Napisano 12 Październik 2009 Share Napisano 12 Październik 2009 Jestem początkującą uzytkowniczką 3dsMax'a więc proszę o cierpliwość. Chcę zrobić "ośmiornicę"- z każdej ściany box'a wychodzące macki. A wiec chciałabym, aby wzdłuż krzywej jaką dorysowałam do ściany boxa powstały boxy tworzace mackę. Mam zaznaczony Polygon, w "Edit polygons" daję "Extrude along spline" i nic sie nie dzieje. Zastanawiam się czy jakoś nie powinnam połączyć tej krzywej z polygonem, ale nie wiem jak. Kombinuję i nic. Proszę o podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belzebub Napisano 12 Październik 2009 Share Napisano 12 Październik 2009 zaznacz facea. kliknij kwadracik obok "extrude along spline", pokaze sie nowe okienko zaznacz pic spline. poeksperymentuj z parametrami, twist rotration, a szczegolnie z iloscia segmentow. kiedy bedziesz zadowolona z rezultatu, kliknij "aply" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 13 Październik 2009 Share Napisano 13 Październik 2009 nic się nie dzieje ponieważ po kliknięciu na "Extrude along spline" klikasz na krzywą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patris Napisano 13 Październik 2009 Autor Share Napisano 13 Październik 2009 Belzebub robię co piszesz i nic. Przeklejam printscreena moze to coś wyjaśni. Indian nie klikam już na krzywą, tylko na ścianę box'a (jak rozumiem face'a). Parametry są z kosmosu, po prostu nic się nie działo więc cudowałam każdym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 13 Październik 2009 Share Napisano 13 Październik 2009 kliknij na polygona, potem w okienko koło extrude along spline , a potem pick spline i samo się zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patris Napisano 13 Październik 2009 Autor Share Napisano 13 Październik 2009 (edytowane) No właśnie się nie robi. Kurka, co zrobiłam źle? To może tą krzywą zrobiłam źle: robiłam ją jako NURBS: Point Curve Edytowane 13 Październik 2009 przez Patris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 13 Październik 2009 Share Napisano 13 Październik 2009 A zrób zwykłego spline'a i zobacz czy zadziała i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 13 Październik 2009 Share Napisano 13 Październik 2009 Czytaj ze zrozumienie. Jest wyraźnie w nazwie "spline", point curve nawet nie da się zaznaczyć - musi być zwykły spline. Edit: Jak Lucjan właśnie podpowiedział :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Setesh Napisano 13 Październik 2009 Share Napisano 13 Październik 2009 Nie pozostaje Ci nic innego jak narysować nowe linie ale za pomocą Splines -> Line. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patris Napisano 14 Październik 2009 Autor Share Napisano 14 Październik 2009 (edytowane) Doszłam do tego co robiłam źle, ale przesyłam linka do tutka. Może ktoś się pokusi i napisze jak zrobić "Molecule effect" w 3Dmax'ie. http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/create-a-cool-looking-molecule-effect-in-maya-and-after-effects/ Edytowane 14 Październik 2009 przez Patris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi