Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, przepraszam ze zly temat. Ale nie wiedzialem gdzie to. Chodzi mi o pomoc, w zrobieniu animacji.

 

Soft: 3D Studio Max

 

Chcialbym zrobic animacje, z napisem np: Kocham cie Martyna, na kartce papieru. Tyle ze Animacja polegala by na tym ze pioro badz dlugopis by pisal po tej zekartce, ten napis.

 

Wiem ze trudno moze zrozumiec o co chodzi, ale mysle ze dla was profesjonalistow to banal. Prosze o sama, porade co do animacji, co uzyc jak itp. W Maxie jest podstawowo zaangazowany, lecz nie wiem kompletnie jak ugryzc taka animacje.

 

 

Bede wdzieczny za pomoc wszystkim.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przepraszam, że się podpinam, ale właśnie szukam czegoś podobnego. W zasadzie chodzi mi o tworzenie się różnego typu kresek i zawijasów. Coś jak na tym filmie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk

 

Próbowałem korzystać z Path Constrains, ale po zanimowaniu, moja linia nie zachowuje się stabilnie - trzęsie się i skacze na boki i nie wygląda to ładnie.

 

Czego szukam, to jakiś tutorial, który choć w przybliżeniu opisałby mi co mam robić.

Z góry dzięki :)

Napisano

Hm,

 

Nie dokładnie o ten efekt mi chodziło, jaki pokazałem na filmie i to jest mój błąd, że nie napisałem dokładniej, o co mi chodzi.

 

Mianowicie, posiadam scenkę 3D, z budynkami, placami, uliczkami itp.

Chciałbym aby spomiędzy tych elementów wyłaniały się różnokolorowe taśmy i przeplatały się w różny sposób, więc to nie jest efekt 2D, ale w pełni 3D.

Nie mogę znaleźć filmu, który pokazałby o co mi chodzi, a myślałem że ten, który dałem wcześniej wystarczy :)

 

EDIT:

 

O, to jest to, o co dokładnie mi chodzi !!!

http://www.youtube.com/watch?v=oiIl4UnnDcw

 

Spróbuję jeszcze uderzyć do autora filmiku, może mi coś podpowie :)

Z góry dzięki za porady

Napisano

@Setesh - wow, dzięki stary, to chyba właśnie to, o co mi chodziło

wprawdzie już próbowałem 'Path Constrains' ale widocznie nie przetestowałem tej opcji do końca.

 

Dzięki za bardzo dobry filmik i oczywiście Rep dla Cię ;)

Napisano

kilka porad-

najbezpieczniej jest uzyc path deform, ale nie- object space modifer, tylko world space modifer, wtedy dzieki parametrowi move to path, modyfikowany obiekt bedzie dokladnie tam gdzie trzeba.

 

model ktory dformujesz, musi miec dosc duza ilosc polygonow, w tej osi wzdloz ktorej bedzie deformowany

 

do splinea ktorego uzywasz jako sciezki, warto uzyc modyfikatora normalize, zeby rozlozyl punkty z ktorych sklada sie krzywa w rownych odleglosciach, co moze zniwelowac trzesienia itp.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności