Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, przepraszam ze zly temat. Ale nie wiedzialem gdzie to. Chodzi mi o pomoc, w zrobieniu animacji.

 

Soft: 3D Studio Max

 

Chcialbym zrobic animacje, z napisem np: Kocham cie Martyna, na kartce papieru. Tyle ze Animacja polegala by na tym ze pioro badz dlugopis by pisal po tej zekartce, ten napis.

 

Wiem ze trudno moze zrozumiec o co chodzi, ale mysle ze dla was profesjonalistow to banal. Prosze o sama, porade co do animacji, co uzyc jak itp. W Maxie jest podstawowo zaangazowany, lecz nie wiem kompletnie jak ugryzc taka animacje.

 

 

Bede wdzieczny za pomoc wszystkim.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest chyab taki skrypcik lub plugin grow poszukaj na sieci, ogolnie robisz napis i animujesz odkrywanie go. pzdr

Napisano

przepraszam, że się podpinam, ale właśnie szukam czegoś podobnego. W zasadzie chodzi mi o tworzenie się różnego typu kresek i zawijasów. Coś jak na tym filmie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk

 

Próbowałem korzystać z Path Constrains, ale po zanimowaniu, moja linia nie zachowuje się stabilnie - trzęsie się i skacze na boki i nie wygląda to ładnie.

 

Czego szukam, to jakiś tutorial, który choć w przybliżeniu opisałby mi co mam robić.

Z góry dzięki :)

Napisano
  gedzior napisał:
Coś jak na tym filmie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk

 

Próbowałem korzystać z Path Constrains,

 

Próbujesz uzyskać efekt 2D w programie 3D? Jaki sens?

Klip który zacytowałeś to Obrazek zakryty Maską i Odsłaniany w czasie. Do tego Animacja kamery, to wszystko.

Napisano

Hm,

 

Nie dokładnie o ten efekt mi chodziło, jaki pokazałem na filmie i to jest mój błąd, że nie napisałem dokładniej, o co mi chodzi.

 

Mianowicie, posiadam scenkę 3D, z budynkami, placami, uliczkami itp.

Chciałbym aby spomiędzy tych elementów wyłaniały się różnokolorowe taśmy i przeplatały się w różny sposób, więc to nie jest efekt 2D, ale w pełni 3D.

Nie mogę znaleźć filmu, który pokazałby o co mi chodzi, a myślałem że ten, który dałem wcześniej wystarczy :)

 

EDIT:

 

O, to jest to, o co dokładnie mi chodzi !!!

http://www.youtube.com/watch?v=oiIl4UnnDcw

 

Spróbuję jeszcze uderzyć do autora filmiku, może mi coś podpowie :)

Z góry dzięki za porady

Napisano

@Setesh - wow, dzięki stary, to chyba właśnie to, o co mi chodziło

wprawdzie już próbowałem 'Path Constrains' ale widocznie nie przetestowałem tej opcji do końca.

 

Dzięki za bardzo dobry filmik i oczywiście Rep dla Cię ;)

Napisano

kilka porad-

najbezpieczniej jest uzyc path deform, ale nie- object space modifer, tylko world space modifer, wtedy dzieki parametrowi move to path, modyfikowany obiekt bedzie dokladnie tam gdzie trzeba.

 

model ktory dformujesz, musi miec dosc duza ilosc polygonow, w tej osi wzdloz ktorej bedzie deformowany

 

do splinea ktorego uzywasz jako sciezki, warto uzyc modyfikatora normalize, zeby rozlozyl punkty z ktorych sklada sie krzywa w rownych odleglosciach, co moze zniwelowac trzesienia itp.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności