Napisano 14 Październik 200915 l Witam, przepraszam ze zly temat. Ale nie wiedzialem gdzie to. Chodzi mi o pomoc, w zrobieniu animacji. Soft: 3D Studio Max Chcialbym zrobic animacje, z napisem np: Kocham cie Martyna, na kartce papieru. Tyle ze Animacja polegala by na tym ze pioro badz dlugopis by pisal po tej zekartce, ten napis. Wiem ze trudno moze zrozumiec o co chodzi, ale mysle ze dla was profesjonalistow to banal. Prosze o sama, porade co do animacji, co uzyc jak itp. W Maxie jest podstawowo zaangazowany, lecz nie wiem kompletnie jak ugryzc taka animacje. Bede wdzieczny za pomoc wszystkim.
Napisano 15 Październik 200915 l jest chyab taki skrypcik lub plugin grow poszukaj na sieci, ogolnie robisz napis i animujesz odkrywanie go. pzdr
Napisano 20 Październik 200915 l przepraszam, że się podpinam, ale właśnie szukam czegoś podobnego. W zasadzie chodzi mi o tworzenie się różnego typu kresek i zawijasów. Coś jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk Próbowałem korzystać z Path Constrains, ale po zanimowaniu, moja linia nie zachowuje się stabilnie - trzęsie się i skacze na boki i nie wygląda to ładnie. Czego szukam, to jakiś tutorial, który choć w przybliżeniu opisałby mi co mam robić. Z góry dzięki :)
Napisano 20 Październik 200915 l gedzior napisał: Coś jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk Próbowałem korzystać z Path Constrains, Próbujesz uzyskać efekt 2D w programie 3D? Jaki sens? Klip który zacytowałeś to Obrazek zakryty Maską i Odsłaniany w czasie. Do tego Animacja kamery, to wszystko.
Napisano 20 Październik 200915 l animacje "pisania" możesz dodać do piszącego czegoś w aftereffect (chyba) http://www.videocopilot.net/tutorials/graffiti_writing/
Napisano 20 Październik 200915 l Hm, Nie dokładnie o ten efekt mi chodziło, jaki pokazałem na filmie i to jest mój błąd, że nie napisałem dokładniej, o co mi chodzi. Mianowicie, posiadam scenkę 3D, z budynkami, placami, uliczkami itp. Chciałbym aby spomiędzy tych elementów wyłaniały się różnokolorowe taśmy i przeplatały się w różny sposób, więc to nie jest efekt 2D, ale w pełni 3D. Nie mogę znaleźć filmu, który pokazałby o co mi chodzi, a myślałem że ten, który dałem wcześniej wystarczy :) EDIT: O, to jest to, o co dokładnie mi chodzi !!! http://www.youtube.com/watch?v=oiIl4UnnDcw Spróbuję jeszcze uderzyć do autora filmiku, może mi coś podpowie :) Z góry dzięki za porady
Napisano 20 Październik 200915 l gedzior obejrzyj to http://www.videocopilot.net/tutorials/growing_3d_vines/ powinno pomóc ;)
Napisano 20 Październik 200915 l @Setesh - wow, dzięki stary, to chyba właśnie to, o co mi chodziło wprawdzie już próbowałem 'Path Constrains' ale widocznie nie przetestowałem tej opcji do końca. Dzięki za bardzo dobry filmik i oczywiście Rep dla Cię ;)
Napisano 21 Październik 200915 l kilka porad- najbezpieczniej jest uzyc path deform, ale nie- object space modifer, tylko world space modifer, wtedy dzieki parametrowi move to path, modyfikowany obiekt bedzie dokladnie tam gdzie trzeba. model ktory dformujesz, musi miec dosc duza ilosc polygonow, w tej osi wzdloz ktorej bedzie deformowany do splinea ktorego uzywasz jako sciezki, warto uzyc modyfikatora normalize, zeby rozlozyl punkty z ktorych sklada sie krzywa w rownych odleglosciach, co moze zniwelowac trzesienia itp. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto