Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie. Potrzebuję wyrenderować prostą scenę w stylu GTA 3. Renderuję w Vray w 3ds Max z pomocą VrayToon. I nie wychodzi mi to wogóle. Próbowałem się bawić też filtrami w Photoshopie i też nic. Wiem, że by mi wyszło jakbym rysował za pomocą Illustratora, ale to za dużo roboty bo na koniec będą 52 rendery. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem nieźle to wygląda. To co trochę dziwnie wygląda to połączenie realistycznych odbić ze stylizowanym cieniowaniem.

Napisano
  • Autor

Bo mam zrobić 52 karty w wielkości 7 x 10. I pracodawca chciał żebym zrobił jakąś scenkę w 3D i i poprostu potem renderował tylko sceny do odpowiednich kart. Wszystko fajnie, tylko chce mieć taki styl jak w GTA 3( chodzi nie o samą w sobie grę tylko te ich artworki ) . Ta scena podobała mu się( wiadomo dużo szczegółów jeszcze dojdzie ), ale brakuje mu tego stylu GTA. Mógłbym np tak wyrenderowaną scenę w 3D w photoshopie przerysować na taki styl bardziej jak w GTA, ale to będzie kupa roboty. Więc może ktoś zna jakieś triki w 3D studio maxie, bo sam vraytoon ma mało funkcji, a wszystkimi się już bawiłem.

Napisano

Co mógłbym od siebie dodać. Zrezygnuj z vraytoon - GTA to nie jest kreskówka. Spójrz tutaj http://image.com.com/gamespot/images/2003/xbox/vicecity/1106/gta_screen003.jpg

Jak widać modele są low poly. Widok z kamery jest trochę inny niż u Ciebie. Dookoła sceny jest pełno "liczników" życia i kasy. Jest też mapka;) Dodaj to i weź się wzoruj na jakimś screenie z gry

Napisano
  • Autor

Tak KLIK. Bardziej o coś takiego. Jak mówię tu nie chodzi o samą grę jako rozrywkę tylko o ich artworki ( te ich rysunki ) . Coś takiego udało mi się wykrzesać z tymi filtrami ( 1 jpg ).Jeszcze mi nie powiedział co o tym sądzi A kolesiowi bardzo się spodobała moja pracka w illustratorze ( 2 jpg ). Ale mówie przy dobrym tempie na to co mi czas pozwala mógłbym robić 1 scenkę dziennie. Czyli by wyszło prawie 2 miechy.

Napisano

Ta z illustratora bardzo fajna jest. Niestety nie wiem jak ci pomóc. Wydaje mi sie, ze ten render tez nie jest dobry do takiej zabawy - linie vraytoona sa za grube, ogólnie słaba jakość samego renderu i wydaje mi sie, ze za dużo detali w odbiciach jest.

 

powodzenia

Napisano
  • Autor

Rendery są testowe więc dlatego narazie słabo to wygląda, ale jak na nich nie otrzymam zamierzonego efektu to na końcowych też mi sie nie uda. Szkoda, kurcze myślałem, że można coś takiego zrobić bez pisania własnych enginów. To trudno, chyba będę musiał się pomęczyć w Illustratorze. Ale dzięki za zainteresowanie Panowie. Pozdrawiam.

Napisano

Hej.

Nie wiem jak to jest w vray'u, ale wydaje mi sie ze powinienes uzyc podstawowych defaultowych toon shaderow.

W mayi cos takiego mozna uzyskac, bez wiekszej ingerencji w shader.

toonz.jpg

 

Shader musi siekac przechwytywanie swiatla na ograniczona ilosc kolorow. U mnie 4ry odcienie szarosci.

95213404.jpg

 

Odbicia w ogole olewasz, tak samo refleksy itp.

 

Nie sadze zeby w maxie w vrayu bylo to nieosiagalne, lub bardziej skomplikowane.

to jest przeciez podstawa toon'a.

 

Powodzenia!

Napisano

AA i widzisz.. na Twoim przykladzie to odbicia sa zle bo nie powinno ich byc w ogole :)

Obrysy olewasz zupelnie, a tekstury jak juz musisz miec (ulica) to musisz je machnac na "ostro" na wektorach np. musisz imitowac wektory caloscia pracy.

Napisano
  • Autor

Jasne, że wiem jak takie coś uzyskać. W diffuse fall offa wrzucam. Bardzo fajnie Ci wyszło, ale jak dla mnie bardziej komiksowo niż GTA - owo. A co do refleksów np: jak są artworki w mieście to w odbiciach aut sa jakby narysowane budynki, więc odbicia są. Jak bym nie martwił sie o refleksy już bym to dawno skończył. Coś takiego mi wyszło i w sumie tą wersję stylu wybrał.

Napisano
  • Autor

Dobra Panowie, jeszcze pokombinowałem. I albo z takimi refleksmi jak w poprzednim poście, albo tak jak teraz. Jak myślicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności