Napisano 18 Październik 200915 l cześć, dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command. to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb... co moge zrobić. teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600. a wszystkie parametry mam na low. ??? prosze o pomoc
Napisano 18 Październik 200915 l Jakiego Max'a używasz ? ja mam 2009. - scena mi nie działa :( A tak na marginesie, co w scenie robią światła typu vray ? wywal je.
Napisano 18 Październik 200915 l nie wiem czy nie masz za dużo poly. ja z 2 giga ramu ranuje out of memory wiec może może spróbuj jakoś obniżyć polycount. ten dach zabija wszystko ^^
Napisano 20 Październik 200915 l Autor chyba jedyny sposob to zamienic to na proxy. obnizyc polycont= upościć siatkę?
Napisano 21 Październik 200915 l Witam... a ja się nie dziwie, że Ci wywaliło maxa... Chłopie... na parę krzeseł, ścian i okien nie wiem jakim cudem, ale masz 3 mln poly w scenie, do tego ponad 40 żródeł światła, z których każde emituje GI... oł Cizas(!) ...
Napisano 28 Październik 200915 l Autor chwile mnie nie było. dziekuje za odpowiedź:) juz to wszystko grzecznie obczjam. wsume to linkuje model z revita. jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy pozdrawiam k zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(
Napisano 31 Październik 200915 l Autor ok. sytuacja wyglada tak po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam: 3 550 faces bez dachu 99 000 faces z dachem bez shela 2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości 640x480 a w 800x600 zawsze go wywala. nie wiem co robić.
Napisano 31 Październik 200915 l przemodelowac w maxie wszystko a revita sobie zostaw na boku bo widac ze mnozy poly w nieskonczonosc
Napisano 31 Październik 200915 l Autor nie no, problem jest tylko z tym dachem a jego akurat w maksie zrobiłem... teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów... ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat
Napisano 31 Październik 200915 l processing-> conserve memory i wpisz tam 3/4 ilosci ramu jaka masz przy 8giga wpisz 6000
Napisano 31 Październik 200915 l Autor ok dzieki, conserve memory znalazłem, ale nic tam wpisywac nie mozna:( a samo odchaczenie nic niezmieniło...
Napisano 10 Listopad 200915 l ZNam ten błąd dobrze ;) .. widziałem go często.. Dlatego najwikesze projekty jak coś to tylko w 2009 .. W 2010 ktoś mądry wywalił ta pożyteczna opcje z Mentala "Memory Limit" u mnie po jej zwiększeniu razy 10, Max i Mental przestały wywalać się.. W sieci widze że więcej ludzi ma z tym problem.. może ten temat pomoże> http://www.vizdepot.com/forums/showthread.php?t=9460&page=1&pp=15
Napisano 18 Listopad 200915 l Hej, nie widziałem scenki, bo nie siedzę w maksie, ale miałem podobny problem kilka razy w XSI. Spróbuj zjąć wszystkie tekstury. Dać na wszystko jeden materiał. U mnie tekstury właśnie były problemem. Pozr
Napisano 8 Styczeń 201015 l no to ja mam podobny problem. Wszystko lezy w emitowaniu fotonów. Mam scene (cube - 12poly) i jedno swiatlo photometric, ktore przy produkcji fotonow 10tys dziala jak zloto. Kiedy daje 4mln fotonow do emitowania swiatla - tez jest ok. Natomiast kiedy moje swiatelko wydziela z siebie 10mln promykow - FATAL ERROR. Wiec, moj komputer majac 2gb ramu nie wyrenderuje sceny ktory efekt bylaby dla mnie zadowalajacy? nawet w zamian za dluzszy czas renderu?
Napisano 9 Styczeń 201015 l karolw napisał: cześć, dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command. to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb... co moge zrobić. teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600. a wszystkie parametry mam na low. ??? prosze o pomoc Też miałem taki problem, przy renderowaniu nawet zwykłego box'a. Zresetowałem max'a(2010) i wszystko działa. Tylko ja miałem ten komunikat po polsku wyświetlany:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto