Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

cześć,

dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command.

 

to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb...

 

co moge zrobić.

teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600.

a wszystkie parametry mam na low.

???

prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakiego Max'a używasz ? ja mam 2009. - scena mi nie działa :(

A tak na marginesie, co w scenie robią światła typu vray ? wywal je.

Napisano

nie wiem czy nie masz za dużo poly. ja z 2 giga ramu ranuje out of memory wiec może może spróbuj jakoś obniżyć polycount. ten dach zabija wszystko ^^

Napisano
  • Autor

chyba jedyny sposob to zamienic to na proxy.

 

obnizyc polycont= upościć siatkę?

Napisano

Witam... a ja się nie dziwie, że Ci wywaliło maxa...

Chłopie... na parę krzeseł, ścian i okien nie wiem jakim cudem, ale masz 3 mln poly w scenie, do tego ponad 40 żródeł światła, z których każde emituje GI... oł Cizas(!)

 

...

Napisano
  • Autor

chwile mnie nie było.

dziekuje za odpowiedź:)

juz to wszystko grzecznie obczjam.

wsume to linkuje model z revita.

jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy

pozdrawiam

k

zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(

Napisano
  • Autor

ok.

sytuacja wyglada tak

po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam:

3 550 faces bez dachu

99 000 faces z dachem bez shela

2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem

 

renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości

640x480

a w 800x600 zawsze go wywala.

 

 

nie wiem co robić.

Napisano

przemodelowac w maxie wszystko a revita sobie zostaw na boku bo widac ze mnozy poly w nieskonczonosc

Napisano
  • Autor

nie no,

problem jest tylko z tym dachem

a jego akurat w maksie zrobiłem...

 

teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów...

 

ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat

Napisano
  • Autor

ok dzieki,

conserve memory znalazłem, ale nic tam wpisywac nie mozna:(

a samo odchaczenie nic niezmieniło...

Napisano

ZNam ten błąd dobrze ;) .. widziałem go często.. Dlatego najwikesze projekty jak coś to tylko w 2009 .. W 2010 ktoś mądry wywalił ta pożyteczna opcje z Mentala "Memory Limit" u mnie po jej zwiększeniu razy 10, Max i Mental przestały wywalać się..

W sieci widze że więcej ludzi ma z tym problem..

 

może ten temat pomoże>

http://www.vizdepot.com/forums/showthread.php?t=9460&page=1&pp=15

Napisano

Hej, nie widziałem scenki, bo nie siedzę w maksie, ale miałem podobny problem kilka razy w XSI. Spróbuj zjąć wszystkie tekstury. Dać na wszystko jeden materiał. U mnie tekstury właśnie były problemem. Pozr

Napisano

no to ja mam podobny problem. Wszystko lezy w emitowaniu fotonów. Mam scene (cube - 12poly) i jedno swiatlo photometric, ktore przy produkcji fotonow 10tys dziala jak zloto. Kiedy daje 4mln fotonow do emitowania swiatla - tez jest ok. Natomiast kiedy moje swiatelko wydziela z siebie 10mln promykow - FATAL ERROR. Wiec, moj komputer majac 2gb ramu nie wyrenderuje sceny ktory efekt bylaby dla mnie zadowalajacy? nawet w zamian za dluzszy czas renderu?

Napisano
cześć,

dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command.

 

to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb...

 

co moge zrobić.

teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600.

a wszystkie parametry mam na low.

???

prosze o pomoc

 

 

Też miałem taki problem, przy renderowaniu nawet zwykłego box'a. Zresetowałem max'a(2010) i wszystko działa. Tylko ja miałem ten komunikat po polsku wyświetlany:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.