karolw Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 cześć, dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command. to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb... co moge zrobić. teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600. a wszystkie parametry mam na low. ??? prosze o pomoc
gientekwl Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 wrzuć scenę na serwer i podaj linka. Postaram się pomóc ;)
gientekwl Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 Jakiego Max'a używasz ? ja mam 2009. - scena mi nie działa :( A tak na marginesie, co w scenie robią światła typu vray ? wywal je.
kamil.ochel Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 nie wiem czy nie masz za dużo poly. ja z 2 giga ramu ranuje out of memory wiec może może spróbuj jakoś obniżyć polycount. ten dach zabija wszystko ^^
karolw Napisano 20 Październik 2009 Autor Napisano 20 Październik 2009 chyba jedyny sposob to zamienic to na proxy. obnizyc polycont= upościć siatkę?
gientekwl Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 Witam... a ja się nie dziwie, że Ci wywaliło maxa... Chłopie... na parę krzeseł, ścian i okien nie wiem jakim cudem, ale masz 3 mln poly w scenie, do tego ponad 40 żródeł światła, z których każde emituje GI... oł Cizas(!) ...
karolw Napisano 28 Październik 2009 Autor Napisano 28 Październik 2009 chwile mnie nie było. dziekuje za odpowiedź:) juz to wszystko grzecznie obczjam. wsume to linkuje model z revita. jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy pozdrawiam k zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(
karolw Napisano 31 Październik 2009 Autor Napisano 31 Październik 2009 ok. sytuacja wyglada tak po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam: 3 550 faces bez dachu 99 000 faces z dachem bez shela 2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości 640x480 a w 800x600 zawsze go wywala. nie wiem co robić.
delf77 Napisano 31 Październik 2009 Napisano 31 Październik 2009 przemodelowac w maxie wszystko a revita sobie zostaw na boku bo widac ze mnozy poly w nieskonczonosc
karolw Napisano 31 Październik 2009 Autor Napisano 31 Październik 2009 nie no, problem jest tylko z tym dachem a jego akurat w maksie zrobiłem... teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów... ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat
KLICEK Napisano 31 Październik 2009 Napisano 31 Październik 2009 processing-> conserve memory i wpisz tam 3/4 ilosci ramu jaka masz przy 8giga wpisz 6000
karolw Napisano 31 Październik 2009 Autor Napisano 31 Październik 2009 ok dzieki, conserve memory znalazłem, ale nic tam wpisywac nie mozna:( a samo odchaczenie nic niezmieniło...
MaxymilianMax Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 ZNam ten błąd dobrze ;) .. widziałem go często.. Dlatego najwikesze projekty jak coś to tylko w 2009 .. W 2010 ktoś mądry wywalił ta pożyteczna opcje z Mentala "Memory Limit" u mnie po jej zwiększeniu razy 10, Max i Mental przestały wywalać się.. W sieci widze że więcej ludzi ma z tym problem.. może ten temat pomoże> http://www.vizdepot.com/forums/showthread.php?t=9460&page=1&pp=15
jamnique Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Hej, nie widziałem scenki, bo nie siedzę w maksie, ale miałem podobny problem kilka razy w XSI. Spróbuj zjąć wszystkie tekstury. Dać na wszystko jeden materiał. U mnie tekstury właśnie były problemem. Pozr
LoVeMeR Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 no to ja mam podobny problem. Wszystko lezy w emitowaniu fotonów. Mam scene (cube - 12poly) i jedno swiatlo photometric, ktore przy produkcji fotonow 10tys dziala jak zloto. Kiedy daje 4mln fotonow do emitowania swiatla - tez jest ok. Natomiast kiedy moje swiatelko wydziela z siebie 10mln promykow - FATAL ERROR. Wiec, moj komputer majac 2gb ramu nie wyrenderuje sceny ktory efekt bylaby dla mnie zadowalajacy? nawet w zamian za dluzszy czas renderu?
xmass Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 cześć, dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command. MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command. to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb... co moge zrobić. teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600. a wszystkie parametry mam na low. ??? prosze o pomoc Też miałem taki problem, przy renderowaniu nawet zwykłego box'a. Zresetowałem max'a(2010) i wszystko działa. Tylko ja miałem ten komunikat po polsku wyświetlany:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się