Skocz do zawartości

Problem: Not enough storage


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cześć,

dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command.

 

to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb...

 

co moge zrobić.

teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600.

a wszystkie parametry mam na low.

???

prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam... a ja się nie dziwie, że Ci wywaliło maxa...

Chłopie... na parę krzeseł, ścian i okien nie wiem jakim cudem, ale masz 3 mln poly w scenie, do tego ponad 40 żródeł światła, z których każde emituje GI... oł Cizas(!)

 

...

Napisano

chwile mnie nie było.

dziekuje za odpowiedź:)

juz to wszystko grzecznie obczjam.

wsume to linkuje model z revita.

jutro pojutrze znowu z tym walcze wiec zobaczymy

pozdrawiam

k

zmian wersji programu zawsze jest bolesna:(

Napisano

ok.

sytuacja wyglada tak

po przemodelowaniu siatki dachu z importowanego modelu z revita na edit poly mam:

3 550 faces bez dachu

99 000 faces z dachem bez shela

2 000 000 faces z dachem i z właczonym shelem

 

renderingi się robią bez problemu (bez wzgledu na shela) w rozdzilczości

640x480

a w 800x600 zawsze go wywala.

 

 

nie wiem co robić.

Napisano

nie no,

problem jest tylko z tym dachem

a jego akurat w maksie zrobiłem...

 

teraz jest juz jeszcze dziwniej bo większe rozdźilczości jestm wstanie robić ale musze renderowac na 3 lub 4 razy za pomocą regionów...

 

ale i tak czasami mi wyzuci taki komunikat

Napisano

Hej, nie widziałem scenki, bo nie siedzę w maksie, ale miałem podobny problem kilka razy w XSI. Spróbuj zjąć wszystkie tekstury. Dać na wszystko jeden materiał. U mnie tekstury właśnie były problemem. Pozr

Napisano

no to ja mam podobny problem. Wszystko lezy w emitowaniu fotonów. Mam scene (cube - 12poly) i jedno swiatlo photometric, ktore przy produkcji fotonow 10tys dziala jak zloto. Kiedy daje 4mln fotonow do emitowania swiatla - tez jest ok. Natomiast kiedy moje swiatelko wydziela z siebie 10mln promykow - FATAL ERROR. Wiec, moj komputer majac 2gb ramu nie wyrenderuje sceny ktory efekt bylaby dla mnie zadowalajacy? nawet w zamian za dluzszy czas renderu?

Napisano
cześć,

dostaje takie komunikaty od mentalreya w trakcie renderingu a potem mi go całkime zamyka.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 5: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 6: Not enough storage is available to process this command.

MSG 0.3 error 011105: cannot start thread 7: Not enough storage is available to process this command.

 

to dziwne bo komputer nie jest najsłabszy a plik na ktorym pracuje ma tylko 10mb...

 

co moge zrobić.

teraz robie testowe rnederingi nawet nie 800X600.

a wszystkie parametry mam na low.

???

prosze o pomoc

 

 

Też miałem taki problem, przy renderowaniu nawet zwykłego box'a. Zresetowałem max'a(2010) i wszystko działa. Tylko ja miałem ten komunikat po polsku wyświetlany:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności