Napisano 18 Październik 200915 l W ramach odskoczni od modelowania kościoła wykonuję wizkę łazienki. Aktualnie wygląda tak: Pomoc mile widziana. Soft - blender + indigo.
Napisano 18 Październik 200915 l nie znam sie na blenderze, ale widac ze masz niezłe pełnowartosciowe ziarno....
Napisano 18 Październik 200915 l Autor Ziarno nie pochodzi z blendera tylko z renderera zwanego Indigo, który wymaga niestety długich czasów wypalania w celu uzyskania należytego efektu. W przypadku pracy umieszczonej w WIPie nie mam czau na kilkunastogodzinne wypalanie przejściowego obrazka. Docelowo będzie żyleta.
Napisano 18 Październik 200915 l Może lepiej sprubój Yafaraya. Efekt będzie nie gorszy a czasy renderingu rozsądne.
Napisano 2 Listopad 200915 l Autor Trochę się pozmieniało. Mam nadzieję, że w poszło w lepszą stronę.
Napisano 2 Listopad 200915 l Zdecydowanie poszło w lepsza stronę. Szyba w oknie wydaje się zbyt matowa, klamka chyba za nisko. Pralkę też modelowałeś, czy to gotowiec? A jak tam kościół?Pozdrawiam.
Napisano 2 Listopad 200915 l Liczysz w indyku. Nie wiem dlaczego zdecydowanie słabo wychodzi ta lampa na górze => często emitery światła nie dają jednolitego koloru, dlatego przydałaby się hdrka czy coś podobnego, a po drugie, światło jest z materiałów iluminujących czy z punktu świetlnego? bo sądzę że od strony iluminatorów przez body lampy nie rzuca żadnego cienia, to wygląda najmniej wiarygodnie pod względem fizycznym, jeśli to może być prawda, sam na ten temat niepełne zdanie, bawię się podobnymi silnikami, czyli maxwell i luxrender (ten jest pod blendera a w dodatku niekomercyjny). a i dlaczego dajesz światło w kabinie prysznicowej? tego można się czepnąć i nie jest zbyt ładne; -odbicia na ramach od kabiny prysznicowej są bardzo nierealistycznie rozmyte, ręcznik jak płaskie, papierowe tworzywo.. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto