Saurius Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 CZeŚĆ Mam problem(jak zwykle lamerski :D ): jak załadować teksture (*.bmp) na sphere tak żeby nie rozjeżdzała się w każdą stronę , zeby zachowala ksztalty jak tekstura pierwotna? Chodzi o nałożenie teksury oka na kule aby otrzymac oczko =] wygląda to tak:
Lucas Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Musisz najpierw przypisać mapowanie do kulki (modyfikator UVW Map). Najlepiej daj mapowanie sferyczne i jeśli texturka nadal będzie miała niewłaściwe ułożenie to pobaw się osiami x,y,z w tym modyfikatorze albo poobracaj gizmem (sub-object -> gizmo) aż będzie dobrze :).
kozioo Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Ja bym dał mapowanie planarne:) Jeśli to ma być oko to wystarczy, poza tym zapewni odpowiedni kształt źrenicy i tęczówce. PS: Skąd masz tą texturke? Właśnie męcze oczy dla mojej postaci i szukam materiałkow:)
kross12 Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Jeśli chodzi o texture oka to polecam tutoriala na 3d total http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp
Saurius Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Dzieki wam wielkie! kozioo - pare tekstur w tym ta z screena wyslalem ci na poczte :) 500kb .rar narty!
Saurius Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Originally posted by kross12 Jeśli chodzi o texture oka to polecam tutoriala na 3d total http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp widzialem tego tuta ale nie bardzo jeszcze czaje photoshopa :( przydał by sie po polskiemu bo nawet photoshopa mam po polkiemu i w tych filtrach trudno sie polapac ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się