Skocz do zawartości

problem z teksturą


Saurius

Rekomendowane odpowiedzi

CZeŚĆ

 

Mam problem(jak zwykle lamerski :D ): jak załadować teksture (*.bmp) na sphere tak żeby nie rozjeżdzała się w każdą stronę

, zeby zachowala ksztalty jak tekstura pierwotna?

Chodzi o nałożenie teksury oka na kule aby otrzymac oczko =] wygląda to tak:

 

oko.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Musisz najpierw przypisać mapowanie do kulki (modyfikator UVW Map). Najlepiej daj mapowanie sferyczne i jeśli texturka nadal będzie miała niewłaściwe ułożenie to pobaw się osiami x,y,z w tym modyfikatorze albo poobracaj gizmem (sub-object -> gizmo) aż będzie dobrze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by kross12

Jeśli chodzi o texture oka to polecam tutoriala na 3d total http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp

 

widzialem tego tuta ale nie bardzo jeszcze czaje photoshopa :( przydał by sie po polskiemu bo nawet photoshopa mam po polkiemu i w tych filtrach trudno sie polapac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności