Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

CZeŚĆ

 

Mam problem(jak zwykle lamerski :D ): jak załadować teksture (*.bmp) na sphere tak żeby nie rozjeżdzała się w każdą stronę

, zeby zachowala ksztalty jak tekstura pierwotna?

Chodzi o nałożenie teksury oka na kule aby otrzymac oczko =] wygląda to tak:

 

oko.gif

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz najpierw przypisać mapowanie do kulki (modyfikator UVW Map). Najlepiej daj mapowanie sferyczne i jeśli texturka nadal będzie miała niewłaściwe ułożenie to pobaw się osiami x,y,z w tym modyfikatorze albo poobracaj gizmem (sub-object -> gizmo) aż będzie dobrze :).

Napisano

Ja bym dał mapowanie planarne:) Jeśli to ma być oko to wystarczy, poza tym zapewni odpowiedni kształt źrenicy i tęczówce.

PS: Skąd masz tą texturke? Właśnie męcze oczy dla mojej postaci i szukam materiałkow:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności