Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

CZeŚĆ

 

Mam problem(jak zwykle lamerski :D ): jak załadować teksture (*.bmp) na sphere tak żeby nie rozjeżdzała się w każdą stronę

, zeby zachowala ksztalty jak tekstura pierwotna?

Chodzi o nałożenie teksury oka na kule aby otrzymac oczko =] wygląda to tak:

 

oko.gif

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz najpierw przypisać mapowanie do kulki (modyfikator UVW Map). Najlepiej daj mapowanie sferyczne i jeśli texturka nadal będzie miała niewłaściwe ułożenie to pobaw się osiami x,y,z w tym modyfikatorze albo poobracaj gizmem (sub-object -> gizmo) aż będzie dobrze :).

Napisano

Ja bym dał mapowanie planarne:) Jeśli to ma być oko to wystarczy, poza tym zapewni odpowiedni kształt źrenicy i tęczówce.

PS: Skąd masz tą texturke? Właśnie męcze oczy dla mojej postaci i szukam materiałkow:)

Napisano
  • Autor

Dzieki wam wielkie!

 

kozioo - pare tekstur w tym ta z screena wyslalem ci na poczte :) 500kb .rar

 

narty!

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności