Napisano 12 Kwiecień 200420 l CZeŚĆ Mam problem(jak zwykle lamerski :D ): jak załadować teksture (*.bmp) na sphere tak żeby nie rozjeżdzała się w każdą stronę , zeby zachowala ksztalty jak tekstura pierwotna? Chodzi o nałożenie teksury oka na kule aby otrzymac oczko =] wygląda to tak:
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Musisz najpierw przypisać mapowanie do kulki (modyfikator UVW Map). Najlepiej daj mapowanie sferyczne i jeśli texturka nadal będzie miała niewłaściwe ułożenie to pobaw się osiami x,y,z w tym modyfikatorze albo poobracaj gizmem (sub-object -> gizmo) aż będzie dobrze :).
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Ja bym dał mapowanie planarne:) Jeśli to ma być oko to wystarczy, poza tym zapewni odpowiedni kształt źrenicy i tęczówce. PS: Skąd masz tą texturke? Właśnie męcze oczy dla mojej postaci i szukam materiałkow:)
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Jeśli chodzi o texture oka to polecam tutoriala na 3d total http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Autor Dzieki wam wielkie! kozioo - pare tekstur w tym ta z screena wyslalem ci na poczte :) 500kb .rar narty!
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Autor Originally posted by kross12 Jeśli chodzi o texture oka to polecam tutoriala na 3d total http://www.3dtotal.com/team/tutorials/antro_eye2/antro_eyetex_01.asp widzialem tego tuta ale nie bardzo jeszcze czaje photoshopa :( przydał by sie po polskiemu bo nawet photoshopa mam po polkiemu i w tych filtrach trudno sie polapac ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto