Napisano 24 Październik 200915 l Witam wszystkich. Mimo że nie wymodelowałem dokładnie wnętrza tak jak pisałem w wątku wip postanowiłem zakończyć zabawę z tym modelem. Powodem nie jest brak chęci, bo nawet chciałbym dopieścić samochód, tylko nie mam na razie na to czasu. Trzeba odstawić trochę 3d maxa i zająć się studiami. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy mnie dopingowali i podpowiadali co jak zrobić a przede wszystkim Bbandiemu za podpowiedzi odnośnie renderowania. A o to i owy samochód. Komentarze mile widziane :) Pozdrawiam.
Napisano 24 Październik 200915 l Takie oldskulowe i fajne. A więc tak, lekkki bump dla podłoża, Lakier ma za niski poziom odbić i te felgi tak jakby były idealnie lustrzane ale to już jak ktoś takie lubi to nie mówię że nie.
Napisano 24 Październik 200915 l Siemka, bardzo fajny pojazd sobie wybrałes no i nawet ładnie Ci wyszedł ale nad renderem mógłbys jeszcze popracowac w wolnej chwli bo napewno dasz rade wycisnąc z tego cos lepszego :) No i popraw teksture asfaltu bo wygląda słabo. A tak na marginesie to małe postpro niezaszkodzi (ode mnie takie coś, jak cos to usune): (tu był obrazek ale vision3d mnie zawstydził :( :P) Pozdro Edytowane 24 Październik 200915 l przez WilL
Napisano 24 Październik 200915 l usun lepiej:] znacznie gorzej niz 'baza', ktora zreszta tez pozostawia wiele do zyczenia... sam model wykonany calkiem niezle, ale render mizerny... swiatlo i materialy sa slabiutkie niestety. Pracuj dalej, bo napewno mozna wiecej wycisnac z tego modelu!
Napisano 25 Październik 200915 l Autor Wiem, że materiały nie są super, ale nigdy wcześniej się nie bawiłem mentalem. W sumie to w ogóle nie renderowałem, tylko uczyłem się modelowania. Na pewno chciałbym poprawić asfalt i materiał felg, ale jak pisałem nie bardzo mam teraz czas. Może w piątek po południu znajdzie się chwile, ale nic nie obiecuję. WilL jeśli chodzi o posprodukcje to jakoś nie mam ochoty bawić się w takie rzeczy. Chciałbym się nauczyć robić jak najbardziej realistyczne rendery, a photoshopa co najwyżej używać do robienia tekstur i wycinania blueprintów.
Napisano 25 Październik 200915 l Kuba jak na początki modelowania i renderowania wygląda to bardzo dobrze ważne że pobawiłeś się ustawieniami światła, tła, kompozycji, renderu - postęp przyjdzie z czasem, teraz narzekać moga tylko ci którzy nie widzieli Twojej walki w wipie.pozdro