Skocz do zawartości

Unigine "Heaven" DX11 benchmark


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm... akurat patent z zagęszczaniem siatki wygląda sensownie, taki usprawniony LOD :) DX11 raczej będzie obsługiwany przez wszystkie nowe karty, więc nie widzę problemu w stosowaniu tej funkcji :)

Napisano

Przez nowe karty owszem, ale nie przez konsole, ktore sa glownym celem developerow. Zreszta od pojawienia sie PS3 wyscig kart graficznych jakos wyhamowal. A i gry na DirectX 10 jakos swiata nie zawojowaly.

Napisano
Przez nowe karty owszem, ale nie przez konsole, ktore sa glownym celem developerow. Zreszta od pojawienia sie PS3 wyscig kart graficznych jakos wyhamowal. A i gry na DirectX 10 jakos swiata nie zawojowaly.

 

 

Bo przyklad gry Crisis pokazal ze grafa to nie wszystko i gry sa pisane przedewszystkim z mysla na konsole a potem portowane na pc...

Napisano

Gry na PC zaczynają się coraz lepiej sprzedawać, karta z w miarę wydajną obsługą dx11 kosztuje teraz ~1000zł. Jestem zwolennikiem i Pc i Xboxa/konsoli. U mnie przynajmniej wszystko się jakoś uzupełnia ;)

Napisano

http://download.nvidia.com/downloads/nZone/videos/nvidia/nalu_256k.wmv

Creator: i wiecej demowek na nzone... tez robily furore jak pojawialy sie 6600 czy inne... a pozniej cisza, niewiel z tego jest wykorzystywanych. choc fakt, daja technologie, a potem nasza wola jak to wykorzystamy.

Nie neguje tego ze tesselacja zla i tak dalej. fajna, efekty boskie. zobaczymy jak to sei rozwinie. Poki co flaga i steselowane ludziki na widowni ktorej i tak normalny gracz nie oglada tylko gna przed siebie wrazenia nie robia... procz wody, bo ta to kozakowska jest :D

Napisano (edytowane)

Wydaje mi się, że akurat tesselacja to ciekawy fjuczer. Szczególnie dla gier, które planują wykorzystywać dobrodziejstwa dx11. Fakt, że implementowanie wszystkich świerzynek technologicznych do rozwijanego projektu niekoniecznie jest dobrym pomysłem bo workflow drastycznie spada, ale dla projektów, nad którymi rozpoczyna się pracę to dobry kierunek. Kwestia odp. przygotowania 3d a resztę zrobi za nas procek graficzny.

 

edit.

A co do unigine to ma świetny renderer, ale cały gameplay leży niestety. Dopiero teraz robią frame'a, wiec nie ma co się tego za szybko spodziewać. Tak samo porto pod konsole.

Edytowane przez shergar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności