Napisano 29 Październik 200915 l Ciekawy benchmark. Ci co nie widzieli muszą nadrobić :) http://unigine.com/press-releases/091022-heaven_benchmark/ ta tesselacja miażdży suty :)
Napisano 29 Październik 200915 l wyglada fajnie, jak kazde dema nowych technologi, ktory potem nie widac ni slychac. bo to, bo tamto
Napisano 29 Październik 200915 l Autor hmmm... akurat patent z zagęszczaniem siatki wygląda sensownie, taki usprawniony LOD :) DX11 raczej będzie obsługiwany przez wszystkie nowe karty, więc nie widzę problemu w stosowaniu tej funkcji :)
Napisano 30 Październik 200915 l Lubie takie rzeczy, lubie pomarzyć, że za kilka lat tak będą wyglądały gry ;)
Napisano 30 Październik 200915 l Przez nowe karty owszem, ale nie przez konsole, ktore sa glownym celem developerow. Zreszta od pojawienia sie PS3 wyscig kart graficznych jakos wyhamowal. A i gry na DirectX 10 jakos swiata nie zawojowaly.
Napisano 30 Październik 200915 l Przez nowe karty owszem, ale nie przez konsole, ktore sa glownym celem developerow. Zreszta od pojawienia sie PS3 wyscig kart graficznych jakos wyhamowal. A i gry na DirectX 10 jakos swiata nie zawojowaly. Bo przyklad gry Crisis pokazal ze grafa to nie wszystko i gry sa pisane przedewszystkim z mysla na konsole a potem portowane na pc...
Napisano 30 Październik 200915 l Gry na PC zaczynają się coraz lepiej sprzedawać, karta z w miarę wydajną obsługą dx11 kosztuje teraz ~1000zł. Jestem zwolennikiem i Pc i Xboxa/konsoli. U mnie przynajmniej wszystko się jakoś uzupełnia ;)
Napisano 30 Październik 200915 l http://download.nvidia.com/downloads/nZone/videos/nvidia/nalu_256k.wmv Creator: i wiecej demowek na nzone... tez robily furore jak pojawialy sie 6600 czy inne... a pozniej cisza, niewiel z tego jest wykorzystywanych. choc fakt, daja technologie, a potem nasza wola jak to wykorzystamy. Nie neguje tego ze tesselacja zla i tak dalej. fajna, efekty boskie. zobaczymy jak to sei rozwinie. Poki co flaga i steselowane ludziki na widowni ktorej i tak normalny gracz nie oglada tylko gna przed siebie wrazenia nie robia... procz wody, bo ta to kozakowska jest :D
Napisano 2 Listopad 200915 l Wydaje mi się, że akurat tesselacja to ciekawy fjuczer. Szczególnie dla gier, które planują wykorzystywać dobrodziejstwa dx11. Fakt, że implementowanie wszystkich świerzynek technologicznych do rozwijanego projektu niekoniecznie jest dobrym pomysłem bo workflow drastycznie spada, ale dla projektów, nad którymi rozpoczyna się pracę to dobry kierunek. Kwestia odp. przygotowania 3d a resztę zrobi za nas procek graficzny. edit. A co do unigine to ma świetny renderer, ale cały gameplay leży niestety. Dopiero teraz robią frame'a, wiec nie ma co się tego za szybko spodziewać. Tak samo porto pod konsole. Edytowane 2 Listopad 200915 l przez shergar
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto