Napisano 31 Październik 200915 l Jest to tekstura autorstwa Gutkafiutka. Próbowałem zrobic coś podobnego el niestety mi to nie za bardzo wychodzi. Jakimi sposobami zrobić takie sterty slomy na na teksturze. Wiem że trzeba połaczyc jakoś te zdjęcia ale neiwiem jak. Pobowalem wklejać fragmenty stert tej słomy i nanosić na bazową teksture ale ze skutkiem mnie niezadowalającym Tutaj moje wypociny:
Napisano 31 Październik 200915 l Osiągnąłeś praktycznie to co trzeba. Niedoskonałości zrobiłeś tylko w innej konfiguracji i całość w innej kolorystyce.
Napisano 31 Październik 200915 l Autor To że inna kolorystyka to wiem, tyko, że u gutkafiutka jest to bardziej wtopione w texte bazową. Moze by zattachować warstwy i dodać troch eburna zeby podkreślić cienie? Niewiem, moze pobawie się kolorami ale wątpie czy cos to da
Napisano 5 Listopad 200915 l Hejka Dobrą masz teksturę bazową, tylko musisz dodać brudu trochę (np. dirtmaps z cgtextures). Na overlayu czy czymś takim. A potem troszkę mchu na daszek. Dodatkowo jakiś mech/brudek tak zrobiony coby gradient od dołu do góry był.
Napisano 5 Listopad 200915 l Wystarczy jakaś renderowana chmurka, pobawic sie lewelami, odpowiednie mieszanie warstw i będzie troche "brudu" i nie będzie takie jednolite. A jeśli chodzi o te doddatki, to najpierw sie pobaw Balansem kolorów, by bardziej kolorystycznie pasowało, pomniejsz bo są większe te "gałązki" niz na teksturze bazowej... A potem to odpowiednie Maskowanie. Jak już zamaskujesz w miare poprawnie, to osobiście połączyłbym warstwy przez kopiowanie (ctrl+shift+alt+E) i dodatkowo skorzystał z pędzla korygującego albo łatki, randomizując to jeszcze troche. Ostateczny efekt powinien być git :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto