ciacho191 Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 (edytowane) Witam. Jako iż dawno tu nie zaglądałżem to raczę was pocieszyć (albo i nie) i powróciłem z większym skilem niż kiedyś! 536 tri (tak mógłbym zoptymalizować framugę od drzwi ale nie ;)) Edytowane 4 Listopad 2009 przez ciacho191
mirach Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Troche gigantyczne te screeny. A odnosnie samego domku, to textury ci skali nie trzymają. Pomijajac ze wszystko wydaje sie byc bardzo gigantyczne, to np bok dachu ma inna skale textur niz przod.
gutekfiutek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Racja. Teksturki pokaż. To jakiś model na handheldy/komórki? Dodatkowo model jest tak prosty że naprawdę chciałoby się troszkę więcej pracy włożonej zobaczyć.
Rogal Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 No stary pojechałeś :P Trochę dużo tris jak na taki model. Zresztą model jak model, ale co z texturami? Strasznie ci się to wszystko rozjechało na prawo i lewo. Daj większą rozdziałke tex i np. dach to dostosuj to tak, żeby te dachówki do siebie pasowały etc. Pozdrawiam.
ciacho191 Napisano 3 Listopad 2009 Autor Napisano 3 Listopad 2009 a więc: teksturki podzieliłem na 4 - ściany, dach, belki na bokach i framugi (okna, drzwi) i każda teksturka ma 1024x1024 pix rozdzielczości niżej daje wszystkie tylko profesjonalnie zmniejszone :P
gutekfiutek Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Tak dla twojego dobra to mówię: Straszna bida, ten model liczyć się może jak mała wprawka jedynie. Na texach chyba 90% miejsca jest zmarnowane,. Dodatkowo na taką rozdziałkę texów to olycount jest zbyt mały - te ~500 trys to powinno mieć pewnie jedną 1024, albo 512 nawet. No bo polycount to jakieś handheldy pewnie, a rozmiar texów to nextgen chyba. Taka rada: doaj sobie spokój z tego typu "nextgenowymi" modelami. Porób takie cosie co na komórki są - 300 tris limit, i powiedzmy 256 diffuse. To ci da podstawy. I nauczy poprawnego użycia texów, i wyciskania z nich co się da.
ciacho191 Napisano 4 Listopad 2009 Autor Napisano 4 Listopad 2009 (edytowane) zmniejszyłem domek i poprawiłem uv dachu Edytowane 4 Listopad 2009 przez ciacho191
Rogal Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 No fajnie, poprawiłeś te łączenia dachówek, ale ja bym był jednak za tym, żebyś posłuchał odrobinę gutka :P Zobacz jak te textury są rozjechane na modelu. Czy nie uważasz, że dach takiego domku nie powinie składać się z większej ilości dachówek? Bo ja uważam, że jednak przydałoby się to. I to nie tyczy się tylko dachu, ale pozostałych fragmentów domu także. Przede wszystkim takiego marnotractwa miejsca na tex jak u Ciebie to jeszcze nie widziałem. Taka prawda, więc popracuj nad tym.
duff Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 (edytowane) Fajnie, ale czy te okienko nie jet czasem za głęboko osadzone, czy to po prostu w takim stylu jest Edytowane 4 Listopad 2009 przez duff
KICU Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Ja bym dach jeszcze poprawił ;) Ale że nie wiem jak opisać co bym polecał to daje link ;PP http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=59525 Jak popatrzysz na dachy w wykonaniu gutkafiutka to zrozumiesz o co mi chodzi;) Jeśli nie czytałeś tego tematu to polecam przyjemna lektura na jesienny wieczór przed kompem;)) Pozdrawiam KICU :)
ciacho191 Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 ok wezmę od nowa zrobię ten domeczek - zgodnie z tutkiem fiutka (lol to żeś sobie nick wybrał) i pokarzę mój wypocin :> wy nawet sobie nie zdajecie sprawy jak ciężko jest robić na netbooku (acer aspire one) czyli 1,6 ghz procka, giga ramu i karta graficzna zintegrowana :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się