Napisano 3 Listopad 200915 l Witam. Jako iż dawno tu nie zaglądałżem to raczę was pocieszyć (albo i nie) i powróciłem z większym skilem niż kiedyś! 536 tri (tak mógłbym zoptymalizować framugę od drzwi ale nie ;)) Edytowane 4 Listopad 200915 l przez ciacho191
Napisano 3 Listopad 200915 l Troche gigantyczne te screeny. A odnosnie samego domku, to textury ci skali nie trzymają. Pomijajac ze wszystko wydaje sie byc bardzo gigantyczne, to np bok dachu ma inna skale textur niz przod.
Napisano 3 Listopad 200915 l Racja. Teksturki pokaż. To jakiś model na handheldy/komórki? Dodatkowo model jest tak prosty że naprawdę chciałoby się troszkę więcej pracy włożonej zobaczyć.
Napisano 3 Listopad 200915 l No stary pojechałeś :P Trochę dużo tris jak na taki model. Zresztą model jak model, ale co z texturami? Strasznie ci się to wszystko rozjechało na prawo i lewo. Daj większą rozdziałke tex i np. dach to dostosuj to tak, żeby te dachówki do siebie pasowały etc. Pozdrawiam.
Napisano 3 Listopad 200915 l Autor a więc: teksturki podzieliłem na 4 - ściany, dach, belki na bokach i framugi (okna, drzwi) i każda teksturka ma 1024x1024 pix rozdzielczości niżej daje wszystkie tylko profesjonalnie zmniejszone :P
Napisano 4 Listopad 200915 l Tak dla twojego dobra to mówię: Straszna bida, ten model liczyć się może jak mała wprawka jedynie. Na texach chyba 90% miejsca jest zmarnowane,. Dodatkowo na taką rozdziałkę texów to olycount jest zbyt mały - te ~500 trys to powinno mieć pewnie jedną 1024, albo 512 nawet. No bo polycount to jakieś handheldy pewnie, a rozmiar texów to nextgen chyba. Taka rada: doaj sobie spokój z tego typu "nextgenowymi" modelami. Porób takie cosie co na komórki są - 300 tris limit, i powiedzmy 256 diffuse. To ci da podstawy. I nauczy poprawnego użycia texów, i wyciskania z nich co się da.
Napisano 4 Listopad 200915 l Autor zmniejszyłem domek i poprawiłem uv dachu Edytowane 4 Listopad 200915 l przez ciacho191
Napisano 4 Listopad 200915 l No fajnie, poprawiłeś te łączenia dachówek, ale ja bym był jednak za tym, żebyś posłuchał odrobinę gutka :P Zobacz jak te textury są rozjechane na modelu. Czy nie uważasz, że dach takiego domku nie powinie składać się z większej ilości dachówek? Bo ja uważam, że jednak przydałoby się to. I to nie tyczy się tylko dachu, ale pozostałych fragmentów domu także. Przede wszystkim takiego marnotractwa miejsca na tex jak u Ciebie to jeszcze nie widziałem. Taka prawda, więc popracuj nad tym.
Napisano 4 Listopad 200915 l Fajnie, ale czy te okienko nie jet czasem za głęboko osadzone, czy to po prostu w takim stylu jest Edytowane 4 Listopad 200915 l przez duff
Napisano 5 Listopad 200915 l Ja bym dach jeszcze poprawił ;) Ale że nie wiem jak opisać co bym polecał to daje link ;PP http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=59525 Jak popatrzysz na dachy w wykonaniu gutkafiutka to zrozumiesz o co mi chodzi;) Jeśli nie czytałeś tego tematu to polecam przyjemna lektura na jesienny wieczór przed kompem;)) Pozdrawiam KICU :)
Napisano 6 Listopad 200915 l Autor ok wezmę od nowa zrobię ten domeczek - zgodnie z tutkiem fiutka (lol to żeś sobie nick wybrał) i pokarzę mój wypocin :> wy nawet sobie nie zdajecie sprawy jak ciężko jest robić na netbooku (acer aspire one) czyli 1,6 ghz procka, giga ramu i karta graficzna zintegrowana :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto