Jump to content

Tworzenie kostki lodu - pomoc


Recommended Posts

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

a moze masz tylko w obu omni wylaczona opcje pokazywania cieni czyli - general paramets / shadow

masz zalaczone "on" i ustawione na "ray traced shadows"?

Edited by yasamaru
Posted

Nie chcę tworzyć nowego tematu dlatego napisze tutaj. A mianowicie też postanowiłem skorzystać z tego tutoriala ale gdy używam Mesh Smooth w wychodzi mi kula a nie sześcian :

f1ad0f2aaa691569m.jpg

Posted

Skoro nie chciałeś tworzyć nowego tematu to po co w końcu stworzyłeś? Segmenty w oknie edycji z 1 na 5 zmień i to wszystko.

Posted

Mam parę pytań:

1. Czy Background pojawia się po renderingu ? Bo u mnie tak jest, w czasie modelowania go nie widzę.

2. Czy cienie widać podczas modelowania, czy tylko podczas renderingu ? Ja je widzę podczas renderingu ale tylko jeden, a więc coś musiałem zrobić źle.

3. 'mental ray Indirect Illumination' nie mogę tego znaleźć.

Posted

1.alt + b jesli o to chodzi tam jest taka opcja wyswietkania w viewpocie

2.Podcza modelingu nie widac cieni u siebie nigdy tego nie zauwazyłem

3.f10 tam w jednej z zakladek jest indirect illumination

Posted

[Ale co do 1 chodzi mi o co innego. Czy jeżeli ustawie Background Color na R:145, G:185, B:215. tak jak w punkcie 1 to będzie go widać w czasie modelingu czy dopiero po renderze ?

Posted

Nie rób multi postów. Po to jest edycja.

 

Backgorund widać dopiero podczas renderingu, ale tak jak kolega sebx napisał pewnie, gdzieś jest opcja umożliwiająca pokazywanie go podczas pracy nad sceną.

Posted (edited)

Kolejny problemik :p gdzie znajduje się ''Deflector'' i obiekt PArray ma się znajdować na mojej kostce czy może być obok ?

Tak to u mnie wygląda :

f7863b68c99054d3m.jpg

Edited by Bayeux



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy