Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

a moze masz tylko w obu omni wylaczona opcje pokazywania cieni czyli - general paramets / shadow

masz zalaczone "on" i ustawione na "ray traced shadows"?

Edytowane przez yasamaru
Napisano

Nie chcę tworzyć nowego tematu dlatego napisze tutaj. A mianowicie też postanowiłem skorzystać z tego tutoriala ale gdy używam Mesh Smooth w wychodzi mi kula a nie sześcian :

f1ad0f2aaa691569m.jpg

Napisano

Mam parę pytań:

1. Czy Background pojawia się po renderingu ? Bo u mnie tak jest, w czasie modelowania go nie widzę.

2. Czy cienie widać podczas modelowania, czy tylko podczas renderingu ? Ja je widzę podczas renderingu ale tylko jeden, a więc coś musiałem zrobić źle.

3. 'mental ray Indirect Illumination' nie mogę tego znaleźć.

Napisano

1.alt + b jesli o to chodzi tam jest taka opcja wyswietkania w viewpocie

2.Podcza modelingu nie widac cieni u siebie nigdy tego nie zauwazyłem

3.f10 tam w jednej z zakladek jest indirect illumination

Napisano

[Ale co do 1 chodzi mi o co innego. Czy jeżeli ustawie Background Color na R:145, G:185, B:215. tak jak w punkcie 1 to będzie go widać w czasie modelingu czy dopiero po renderze ?

Napisano

Nie rób multi postów. Po to jest edycja.

 

Backgorund widać dopiero podczas renderingu, ale tak jak kolega sebx napisał pewnie, gdzieś jest opcja umożliwiająca pokazywanie go podczas pracy nad sceną.

Napisano (edytowane)

Kolejny problemik :p gdzie znajduje się ''Deflector'' i obiekt PArray ma się znajdować na mojej kostce czy może być obok ?

Tak to u mnie wygląda :

f7863b68c99054d3m.jpg

Edytowane przez Bayeux



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności